اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

نظرات 2 + ارسال نظر
تاتاگاتا شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://tatagata.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟
آپم خوشحال میشم سر بزنی فعلا بای.

بوسه گل سرخ شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://kiss-rose.blogfa.com/

سلام

ممنونم عزیزم که به وبلاگم سر زدی

من وبلاگت رو لینک کردم اگه دوست داشتی منو با اسم بوسه گل سرخ لینک کن

دوستت ندارم و دوستت دارم
این را بدان که من دوستت ندارم و دوستت دارم
چرا که زندگانی را دو چهره است،
کلام، بالی ست از سکوت،
و آتش را نیمه ای ست از سرما.


دوستت دارم برای آنکه دوست داشتنت را آغاز کنم،
تا بی کرانگی را از سر گیرم،
و هرگز از دوست داشتنت باز نایستم:
چنین است که من هنوز دوستت نمی دارم.


دوستت دارم و دوستت ندارم آن چنان که گویی
کلیدهای نیک بختی و سرنوشتی نامعلوم،
در دست های من باشد.


برای آنکه دوستت بدارم، عشقم را دو زندگانی هست،
چنین است که دوستت دارم در آن دم که دوستت ندارم
ودوستت دارم به آن هنگام که دوستت دارم.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد