اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

خسته تر از همیشه .....

خسته ام خسته تر از همیشه دیگر حتی تماشای پر زدن شاپرک ها هم برایم تکراری 

 

و بی معنا شده پرواز زیباست اما چه فایده که قلب من بال و پروازش شکسته . 

 

زندگی زیباست اما چه فایده که برای من تنگ و تار است.تمام زیبایی های عالم برایم با  

 

زشتی هایش یکسان است. 

 

ای خدا تو بودی که حیاتم بخشیدی تو به خوب و بد اشنایم ساختی .تو بودی که اسمان 

 

را سقف تنهایی هایم و زمین را گهواره ی اشک های پنهانی من ساختی. 

 

ای خدا این جسم خاکی من برای روحم بس تنگ و خفه کننده ست.نمیدانم به کدامین 

 

گناه بود که پای مرا به درخت تنومند زندگی بستی و مجال دویدن را ازم گرفتی. 

 

خسته ام ازاین جسم که تمام عمرش را در تنهایی سپری کرد.دلم می خواهد بی ترس 

 

فریاد بکشم فریادی بس به بلند که تمامی عرش تو را بلرزاند. 

 

فریادی به بلندی نامحدود.......... 

 

 

 

باتو هستم ای قلم تو ای همراه و ای همزاد من سرنوشت هردومان حیران بازی های 

 

زشت سرنوشت .شعرهایم را نوشتی دست خوش اشکهایم را کجا خواهی نوشت. 

 

 

 

 

به امید دیدار.........

مینویسم تا بدانی که:هرچه داغ ها کهنه تر شود دیرتر از یاد خواهد رفت........... 

 

مینویسم تا بدانی باران ابرها زود گذرند وباران چشم عاشق ماندگارتر............ 

 مینویسم  تا بدانی رد پای فانی عشق سوزانده تر از هر اتش........ 

مینویسم تا بدانی اسم ها تکراری ولی یادشان همواره قشنگ .........

 

مینویسم تا بدانی دوستت دارم ویادت ماندگارتر از هر چه در یادم خواهد ماند............ 

 

مینویسم به امید دیدار تو اگر دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار........... 

 

 

 

                            کو هم نفسی که بوی درد اید از او؟ 

 

                            صد پاره دلی که اه سرد اید از او 

 

                            میسوزم و لب نمی گشایم که مبادا 

 

                            اهی کشم و دلی به درد اید از او 

 

 

 

 ای کاش میشد اون روزا برگرده تا که بفهمی کی چشماشو ترک کرده واسه تو که شاید داشتنت

 

ارزوم بود به تو فهموندنه عشق من ارزوم بود........