اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

دلم میخواهد

      من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست کنج هر دیوارش دوستانم


     بنشینند ارام گل بگو گل بشنو هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان


   گردد شرط وارد گشتن شستشوی دلهاست شرط ان داشتن یک دل بی رنگ و ریاست


  بر درش برگ گلی میکوبم وبه یادش با قلم سبز بهار مینویسم ای دوست خانه ی دوستی


 ما اینجاست تا که سهراب نپرسد دیگر خانه ی دوست کجاست؟



نظرات 11 + ارسال نظر
حامد HmD یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام سعیده جان خوبی؟
ی آژ ادبی دیگه ! مرسی واقعا جالب بود.
منتظر آژای بعدیت هستم.
اول!

سلام خوشملم

دیدی بلخره اول شدی خیلی حال کردم

ممنونم از نظر گلت دیگه بیشتر از این خجالتمون نده باباااااااااااااااا


بازم مرسی گلکم

مواظب خودت باش

ثریا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://serina.blogsky.com

سلاام سعیده جووون....
مرسی از دعوتت عزیزم...
خیلی خیلی قشنگ بووود عاشق این شعرم یعنی مرسییییییییییییی

دریا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام دوست خوبم
شرمنده که زودتر از این نتونستم به وب خوشگلت بیام
وبتو با افتخار لینک کردم با همون اسمی که خواسته بودی
ممنون میشم وب منو با اسم .::دریا::. لینک کنی
بازم بیا پیشم
خوشحال میشم
شاد باشی

خاطره دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام سلام صد تا سلام هزارو صیصدتا سلام

اخ ببخشید خیلی طولانی شد با با یعنی چی اخه قرار بود

من اول بشم این دفعه بازم نشد که هییییییییییییییییییی

راستی اجازست بیام تو من دلمو شستمهاااااااااا بیااااااااام

خیلی باحال بود بلخره یه چیزی هم درباره دوستات اپیدی خوشمل

زیبا بود شرمنده دیگه دیر اودم میدونستی دیگه چرااااااااا

خوشمل مواظب خودت باش

سلام خوشمل خانوم

مرسی از اینکه بهم سر زدی

اشکال نداره دفعه بعد تو زودتر بیا اول شو

درضمن اجازه ی ما هم دست شماست یعنی اگه اجازه ندادم نمیایی دیگه

هاااااااااااااان من تو رو میشناسم

مواظب خودت باش خوشمل

بهاره دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام سعیده جان خوبی

توجه نمودی اسممو کامل نوشتم تا یاد بگیری کشتی منو

ازبس که گفتی بهار مرگ من یاد بگیر...........

راستی میبینم که جمعتون جمعه فقط بهارتون کمه ناقلاهااااا


خوشمل جان اپت خیلی قشنگ بود بلخره یادت افتاد که دوستی هم داری باید قدر دوستهایی مثل مارو بدونیااااااااا

مواظب خودت باش

بوووووس بووووس

سلام

من اصلا هم توجه نمیکنم تو همون بهاری چه دلت بخواد چه نخواد

مرسی خوشمل جان از اینکه بهم سر زدی

ما همیشه به یاد دوستامون هستیم خبر نداشتی

تو هم مواظب خودت باش


بوس بوس

شبگرد تنها ! دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

سلام !
وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟

بازم شبگرد تنها !

محراب سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام سعیده خانم گل گلاب میوه کم یاب . دیدی من اومدم. خلاصه از یه کامپیوتره دیگه اومدم از کام من اصلا وبت بالا نمیاااااااااااااااااد


آپتم باحال بود . چه خبرا دیییگههه کارو کاسبی چه خبراااااااا

سلام اقا محراب گلو بلبل

خوبی خوشمل خان بلخره پیدات شد خیلی خوشحال شدم از اینکه بهم

سرزدی بازم از این کارا بکنیااااااااااا دفعه ی اخرت نباشه

بابا من کجا کم یابم اخه گل گلابشو خوب اومدی ولی میوه ی کم یابشو

نههههههههههههههه

کارو کاسبی هم خوبه خدا شکر همچنان دست به دعا هستم تا کار و کاسبی شما هم رونق پیدا کنه

بازم ممنونم خوشمل جان از اینکه بهم سرزدی

راستی سلام برسون گرفتی که کیرو میگم

مواظب خودت باش

مصطفی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://dastinevis.blogfa.com

سلام...
خانه دوست هم اگر باشه، دوستی دیگه نمونده

راستی رفتی اون گوشه وبلاگ..
فکر هم نکنم منو یادت اومده باشه.این وبو 1.5 سال کمتره راه انداختم و دربندش نیستم .نمیدونم چی شد یاد شما ها افتادم :)

خاطره پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام سلام

چطوری دوست عزیز خوب تشریف دارید از این ورا رد میشدم

گفتم بهت سر بزنم راستی میبینم رفیق شقیقت دوباره برگشته

خیلی وقت بود بهت نظر نداده بود هاااااااااا حسابشو برس

نگا شدم اتیش بیار معرکه شوخی کردم بابا جدی نگیرید

لطفا قابل توجه بعضیااااااا

راستی میگم امسال عید یه سین کم دارم بدو بیا سعیده منتظرتماااااااااااسفره رو پهن کردم دیر نکنیااااااا


راستی پیشا پیش عید مبارک سعیده جان سال خوبی داشته

باشی از طرف من به دوستات هم عیدو تبرک بگو امیدوارم سال

خوبی داشته باشن گرفتی که

مواظب خودت باش سعیده جوووووووون

سلام خاطره جان ممنون گلم عید تو هم مبارک باشه

خوب خودتم قبول داری که اتیش بیاره معرکه ایاااااااااااا چی کار داری باباااااا

در مورد سفره هفت سینم باید خدمتون عرض کنم که خوبی اسم ما هم

همینه دیگه از بس باحاله همه از ما دعوت میکنن حالا بذار فکرامو کنم اخه

چند جا دیگه ازم دعوت کردنن بهت خبرم میدم

مواظب خودت باش خاطره جاااان

رها جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://raha-tanhaee.blogfa.com

سلام سعیده جون
خواهر خوبم
خوبی خوش میگذره
خیلی خوشحال شدم نظرتو دیدم
سفر خیلی خوب بود جای همتون خالی
راهکار دوست پسر را یه روحانی در حین سفر بهمون یاد داد
عید شما هم مبارک
سالی پر از برکت و سلامتی همراه با ایمانی قوی تر از قبل برایتان آرزومندم

پسر پارسی شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 02:49 ق.ظ http://Persianboy-deland.blofa.com

><((((:-*
><((((:-)
یادت باشه اولین کسى ام که برات ماهى عید فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد