اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

کاش.....

 کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود......


ای کاش کودک بودم تا ازته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی


تلخ برلب داشته باشم .ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه


همه چیز را فراموش میکردم......

روزت مبارک مادرم


     تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر مرا به گریه


     میندازه مثل یک طفل خواب الوده ی من محتاج اغوشته از اون لا لاییات مادر بخون


   بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه


  استین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه


                                           دوستت دارم



                             مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی


                             توی روزگار غربت با غم دل اشنایی

 

                          مینویسم از سر خط مادر ای معنی بودن


                           مینویسم تا همیشه تویی لایق ستودن


 

                       روز مادر رو به تموم مادرای گل دنیا تبریک میگم



                                      مامان گلم روزت مبارک           

از خدا پرسیدم دوست دارید بندگانتان چه بیاموزند؟

   فرمود:بیاموزند که انها نمی توانند کسی رو وادر کنند عاشقشان باشد...

 

  بیاموزند که درست نیست خودشان را بادیگران مقایسه کنند ..بیاموزند که چند ثانیه


  طول میکشد تا زخمی عمیق در قلب انها که دوستشان داریم ایجاد کنیم وسالها طول


  میکشد تا ان زخم التیام یابد ....بیاموزند که ثروتمند کسی نیست که بیشترینها را دارد...


  کسی است که به کمترینها قانع است ....بیاموزند که انسانهایی هستند که انها را دوست دارند


اما نمیدانند چگونه عشقشان را ابراز کنند...بیاموزند دو نفر میتوانند به یک نقطه نگاه کنند


اما متفاوت ببینند........به خدا گفتم ایا دیگر چیزی هست که باید دانست؟........فرمود:این که

 

بدانند من همیشه وهمه جا هستم.............


گاهی .........

    گاهی دلم برای خودم تنگ میشود .........


    گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود...............


   گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد..........


  گاهی دلم از رهگذرانی که در این مسیر بی انتها امدند ورفتند خسته میشود..............


  گاهی دلم از راهزنانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد........


  گاهی ارزو میکنم ای کاش .............


  ولی نبود تا تنگ شود.............


  تا خسته شود........تا بشکند.......