اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

گاهی .........

    گاهی دلم برای خودم تنگ میشود .........


    گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود...............


   گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد..........


  گاهی دلم از رهگذرانی که در این مسیر بی انتها امدند ورفتند خسته میشود..............


  گاهی دلم از راهزنانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد........


  گاهی ارزو میکنم ای کاش .............


  ولی نبود تا تنگ شود.............


  تا خسته شود........تا بشکند.......


نظرات 41 + ارسال نظر
Mary دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.mary66.blogsky.com

زندگی خوب شکل ثابتی ندارد، بلکه یک فرایند است؛ یک مسیر است و نه یک مقصد.
A “good life” is not any fixed state, it is a process, not a state of being.
A “good life” is a direction not a destination.
×××××××××××××××
سلام
آپــــــــــــــــــــــم

خاطره دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سیلام یا خواهر

بابا چی کردی منم امروز دلم برا بچیگهام تنگیده ...............

یادته چه روزای خوفی داشتیم........

راستی این یه تیکه ی اخرشو خیلی حال کردم

گاهی ارزو میکنم ای کاش............ اخیییییییییییی خیلی حال کردم با این تیکه فک کننننننننننننننننننننن بابا گناه داره بچه یه میبینی پس میاوفته اصلا به فکر مردم نیستیاااااااااااااااا

خیلی خوشمل بید اپت راستی چشمم وقتی به این دخمله می اوفته فکر میکنم خودتی اخه خداییش خیلی شبیه خودتههههههههه انگاری خودت داری چشمک میزنی


ودر اخر خاطره تقدیم میکند..........

اتل متل باقالی .....وای که چقدر باحالی..........یه بوس میفرستم با طعم پرتقالی....

سیلام یا خاطره


بابا ول کن باز نوبت این یکی شد گیر نده دخمل فعلا که این بچه نیستش بیاد نترس هیچیش نمیشه من ضمانت میکنم خونش پای خودم

خاطره خیلی لوسیااااااااااااا من کجا شبیه اینم اخه انقده میگی تا اخرش بر میدارماااااااااااااااا یه تحولی خواستیم به وبمون بدیم نمیذاری که

درضمن باقالی خودتی بوستو واسه خودت نگه دار بی مزهههههههههههه

راستی شنیدم از قصابی جیگر دزدید نگرانت شدم حالت خوبههههههههه

بهار دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

سیلام

بابا باز این خاطره که زودتر از من اومد من اخر این دخملو خفه میکنماااااااا بابا سعیده راست میگه خیلی شبیه خودته این دخملهههه انگاری خوده خودتییییییییییییی واااااااااااااااااااای خدایااااااااااا

راستی اپت خیلی قشنگ بود منم دلم برای تو تنگ شده


ودر اخر بهاره تقدیم میکند.............


میدونی اوج رفاقت کجاست ؟به فکر رفیقی باشی که هیچ وقت به فکر تو نیست من الان در اوج رفاقتم

مخلص شماااااااااااااااااااا

سیلام بر بهاره


چته بابا رفتی تو فاز ادم کشی تو که خیلی ظریف بودی نکن این کارو بدهههههههه خودم به وقتش حالشو جا میارم وهم حال خودتو حال دیگه نظر میدی واسه من که من شبیه این دخملممممممممممممم

ناکردار من که از صبح تا شب با شومام حالاواسه من اوج رفاقت میکنییییییییییی

عقففب دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

تمنمنبمنمیلب

farid دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.fkhooz.blogfa.com

عزیزم بیا سمتم
بدووووووووووووووووووووووووووو

مصطفی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com

گاهی دلم برای آن دل سابق و مهربانم تنگ میشود

اینبار زیبا بود...

حامد HmD سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام.تقریبا سه روز پیش منو دوستم جواد تو خیابون دوتا پسربچه رو دیدیم ک داشتن با هم کل کل میکردن از همون ورژن بچگیا. منو جوادم یهو یاد بچگیای خودمون افتادیم. سه تیکه اولش خیلی واسم اتفاق میفته.لوگوی وبت خوشگله امانمیدونم چرا خاطره چشش انقد این دختره رو گرفته. نکنه ... ! نه بابا استغفرالله از خاطره بعیده این حرفا.

سلام حامد جان

مرسی گلم از اینکه اومدی دستو پنجولت درد نکنه..............

منم بعضی وقتا که بچه هارو میبینم دلم برای بچگیای خودم تنگ میشه....

درمورد خاطره هم............ که نمیدونم چی بگم مرگ من شروع نکن دوباره تازه اتیشتونو خوابوندم

الان بیاد ببینه داستان داریم باز...........................

خاطره سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام

ببین سعیده یه بار دیگه به این پسره بگی گلم هر چی دیدی از چش خودت دیدیااااااااااااااا میزنم شلو پلت میکنمااااااااااااااا
هی لوسش میکنی یه خورده سنگین رنگین باش دخمل
چیه حامد چش نداری دوست ما خوشمله عین این دخملهههههههه

حتی خوشملتر از ایننننننننننننن



یعنی چی گفتی نکنه خاطره .................. نه بگو بینم منظورت چیههههههههههههههههههههههه


سلام

انقده میگم تا حرص تورو در بیارم چیه فکر کردی همش تو برام عزیزی همش باید ابروداریه تو رو بگم اوه چی گفتم اصلا خودمم نفهمیدم

بابا واس خاطر اینکه حامد واقعا گلههههههههههههههه چیه چش نداری ببینی اینم نظر لطفته که ما خوشملیم ما متعلق به همه هستیم

بقیه شو هم دیگه تو میدونیو حامد خدا به داد من برسه که دوباره کل کلتون شروع شد

یاده کل کلای خودمون اوفتادم یادش بخیرررررررررررررررررررررر

حامد HmD سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

دیگه ببین وقتی من 3تا نقطه میزارم یعنی نمیخواستم بگم و زمانی هم از نظر دستوری کاربرد داره که مفهوم قضیه تابلو باشه که هست. دیگه بقیش قدرت تدبیر و استدلال شمارو میطلبه ک از درکش عاجز نشی.
راستی سعیده جون الان دارم آهنگارو میل میکنم.سند شد خبرت میکنم.

سلام حامد جان

ممنونم ازت عزیزم رسید اونم با چه سرعتی پسررررررررررررررررررررر بقیشوووووووووووووووووو بده یاااااااااااالا

راستی خاطره میگه به من بگوووووووووووو من بهش بگم هر چی که میخواستی بگیی اینجاااااااااااا نمیشه بگییییییییییییییی زود باش منم دارم میترکم از فضولییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام سعیده خانووم
.
مرسی خوبم
.
.
حالا جدی جدی دود کردی یا همینجوری...
.
.
.
اهاااااااااااااا عجب شما متعلق به همه هستین

اره بابا دودش کردم

اینه که گفتم متعلق به هم هستم جدی نگیر بابااااااااااااااااااا

خاطره چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام

الان داشتم با تلفن با سعیده می حرفیدم اومدم بگم اقا شما حرف دلتو به سعیده بگو اون به من بگه اگه اینجا نمیشه ببین من گیر بدم

ول کن نیستم بگو بینم چی میخواستی بگی دارم رو تحقیقم کار میکنم پسر مخم هنگ کرد بگوووووووووووووووووووو خلاصم کن

برم پی کارممممممممممممم

سلام

صبر کن بابااااااااااااااا بذار اول به من بگه بعد اگه من صلاح دیدم به تو میگم

ای تنبل هنوز تحقیقتو تموم نکردی برن کف قشنگروووووووووو به افتخار خودم که تمومش کردم

اااااااااااااااااااااااای تنبل

رضا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

ایول ایول فدات مرســــــــــــــــــــــی
خوشم امد مرسی همیشه از این کارا بکنین
.
.
.
ایقد اقا اقا نکن فعلا که داریم کوشه لینکستانت خاک میخوریم از تنهایی

حامد HmD چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

من حرف خصوصی با کسی ندارم در ضمن این توهین ب شعور مخاطب های این وبلاگه ک بخوام موضوعی رو ک اینجا شروع شده رو جای دیگه تمام کنم.پس حقوق بشر چی میشه این وسط.تو همون کامنت اولی از نظر من همه چیز گویا و بدیهی بود.
راستی سعیده جون باقی آهنگا رو هم فرستادم.امیدوارم خوشت بیاد!

اوه اوه این از اون حرفاست هااااااااااااااااااااااا چقدر محکم هم گفتی حامد

ای ول بابااااااااااااااااااااااااا

راستی دیدی دیشب بایرن مونیخ برد امروز هم تراکتور سازی برد وااااااااااااای پسر من که خیلی حال کردم دموشن گرم

پسر پارسی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام سعیده خانم.خوبی؟شرمنده دیر جواب دادم.ببخش.منم اپم و خوشحال میشم بیای

fatemeh پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

گرچه کلبـه ام کوچک است
دلم اما برای تـــو جـــا دارد
نگاهم اگــرچه بی صــداست
ولی قلبم برای عشقت نا دارد
بمان باعاشقانه های دلم و بگو
دلم را نمی شکنی که دلم گناه دارد
کاش دلت بادلم ونگاهمان باهم بماند
چـــــراکه نگاهت حســـی آشنــا دارد
نگاه نکن به کلبه درویشی و دستهای خالی ام
بنگر که کنون از هجوم خیالت چه حالی ام!؟!

ندا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام سعیده جان خوبی

خدا بگم چیکارت کنه بابا یه چیزه کوچولو ازت خواستم هااااااااااا

منو با این حالو اوضاع کشوندی اینجااااااااااااا بخدا دلو رودم داره میاد

تو دهن اصلن حال خوش ندارم خدا به سرت بیاره ببینی چی میکشم بچه هااااااااااااااااا همه بگین امین امین ااااااااااااااااامین

راستی میخوام اسم تو رو بذارم هاااااااااااااااا میخوام عین
خودت شیطون باشه

سعیده مرگ من برو بشین بنویس دیگه بابا بی انصاف یه پاک نویس میخوای کنی چرا ناز میکنی منم اومدم نگاااااااااااااااا

بخدا دیگه نمیتونم میرم بعدا بهت زنگ میزنم ببینم چی کار کردی

رااااااااااااااااستی باز این خاطره به کی گیر داده اصلا بی کار نمونه هااااااااااااااااااااا ول کن عزیزم اینقد کل کل نکن خاطره

خب دیگه برم مرگ تو دیگه نمیتونم اهان راستی اپتم خیلی خیب بید به قول خودت دستو پنجولت درد نکنه

می بوسمت فردا میبینمت دخملیییییییییییییییییییی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام ندا جان

اهان الان شد عزیزم ما مفتکی واسه کسی کار نمیکنیم یاد بگیر

منم الان میرم کارتو انجام میدم عزیزم واسه ما هنو خیلی مونده تا دلو رودمون بیاد دهنمون شما الکی دلتو صابون نزن بچسب به نی نیت که چند ماه بیشتر فرصت نداری واااااااااااااااااااای راست میگی میخوای اسم منو بذاری عزیزم یه چیزی بده تا بذارم اسم منو رو نی نیت بذاری نه بابا جدی نگیر خدایش خیلی حال کردم باشه بذار خودمم هم یه چند کلاس میذارم برا نی نیت تا مثل خودم شیطون باشه خوبه

بازم ممنونم ندا جان اومدی می بوسمت

بهار پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام

اوه اوه بابا سعیده جلو این دوستتو بگیر فک کنم قاطی کرده هااااااااااا از دست خاطره هی به همه گیر میده

اقا جان من از شما عذر میخوام ببخشید به بزرگیه خودتون

اینجاااااااااااااااااااااااااا ندا اومده چی چی اورده

بابا از دست تو سعیده بی چاره با این وعضش اومده اینجااااااااا بمیرم واست ندااااااااااااااااااا منم از تهه قلبم میگم اااااااااااااامین



ااااااااااااااااااااااااااااامین

خدا کنه زودتررررررررررررررررررررررر بشهههههههههههه


بابا ندا اسم به این خوشگلی چرا اسم سعیده رو میذاری
اسم منو میذاشتی دیگهههههههههههههه

سلام بهار جان

اره فک کنم حامد قاطی کردههههههههههههههههه جلوشو گرفتم نترس

چیه بهار خانوم چش دیدن نداری ببینی ندا اسم منو میذاری

اینقدم ااااااااامین نگو که فایده نداره عزیز جووووووووووووون واس ما مونده هنو میزنم شلو پلت میکنمااااااااااااااااااااااا بی مزهههههههههههه

نااااااااااااااااااکرداااااااااااار

fatemeh جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 12:11 ق.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

کاش دنیا یک بار هم که شده بازیش را به ما می باخت

مگر چه لذتی دارد این برد های تکراری برایش؟!


با تبادل لینک موافقی؟

مصطفی جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.خوبی؟
هر بار اومدی فقط خواستی فک و مک منو بیاری پایین
باز امید داری من بیام اینورا؟ :))))))

خوش میاد وقتی فکتو میارم پایین

مشکلی داری مصی

fatemeh جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

با احترام لینک شدی عزیزم

بهنوش شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 02:24 ق.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام ابجی جون خوب بیدی منم داشتم از اینورا رد میشدم یهو خوردم به شب راه را گم کردم یهو دیدم اینجام خوب بیدی عزیزم برای خودت مهندس شدیا ههههههههههه

سلام ابجی جوووووووووووووون

گوش شیطون کر بلخره این ورا افتابی شدیاااااااااااااااا بازم از اینکارو بکن دخملی راستی دوردونه هات چطورن؟

اره بابا واس خودم یه پا مهندس شدم کجااااشو دیدی

بازم اینورا را گم کن ابجی جونم

شیما شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

سلام سعیده جون وب خوشگلیییییییییییییییی داری اگه با تبادل لینک موافقی بگو.

رضا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

سلام سعیده خانوووووووووووووووووووووووووووووووووم
مرسی عزیز لطف داری فدااااااااااااااااااات
ایول اسفند خوب امدییییییییی
.
.
.
بازم ممنون عسیسی

خاطره شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام بابا ای ول میبینم که در نبود ما وبلاگت امارش رفته بالااااااااا

ای ول بزن کف قشنگروووووووووووووووووووو

راستی اینی که ندا گفته هااااااااااااااا منم میگم اااااااااااااااااااااامین ایشالله زودتر اتفاق بی اوفته زن مردمو با اون حاش کشوندی اوردی اینجا خیلی نامردی سعیده

واما شما حامد اقا جان خودتون داستانو شروع میکنی حالا که میگیم بگو بینیم لیلی مرد بوده یا زن واس ما سه نکته میکنی از قانون حرف میزنی باشه بابا فهمیدیم شما هم زیاد حالتونه اینقد واس ما کلاس نذار ما خودمون اخره کلاسیم هه هه هه

واما شما بهاره خانوم میگه بمیریم بذار ندا اسم تو رو یا سعیده رو بذاره مگه اسم من چشه من ندارو خفه میکنم اگه اسم سعیده رو بذاره

خب دیگه فک واس امروز زیاد فکیدم برم بعدا بازم سر میزنم

بابای

سلام

اوه ماشالله چقد فکیدی دخمل کف نکردی

نگا چش دیدن امار وبلاگ ما رو نداریاااااااااااا حالا ببین میتونی چش بزنی

خودم اینور دارم کف میزنم به افتخار خودم

مگه من تورو ورود ممنوع نکرده بودم مگه بیای دیگه شروع نمیکنی بزنم شپلخت کنم همون شلو پل خودمو میگم ناکردار

درمورد اسم نی نی ندا هم باید بگم بترکه چشم هر چی بخیله چیه چش ندارین تو و بهاره ببین ندا از اسمم خوشش اومده

من خودم اول همه خودتو خفه میکنم صبر کن حالاااااااااااااااااا

بهار شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام

مگه من به این خاطره نگفته بودم بیاد میزنم فکشو میارم پایین صبر کن میزنم به قول سعیده شپلخت میکنم

خودت چطوری سعیده جونم این خاطره که نمیذاره واس ادم حواس بمونه میبینم که وبلاگت مارش رفته بالااااااااااااااااا

یه چیزی بگم اجازست

راستی اقا حامد شنیدم که دیروز حسابی از دست سعیده شاکی شدید درمورد اون پسره اخییییییییییییی بلخره یکی پیدا شد که از دست سعیده شاکی بشه دلم خنک شد هی بهش میگم نکن گوش به حرفم نمیده حلا بگو بینم دعواشم کردی نمیدونید امروز چی کرد زد پچه مردمو شپلخ کرد نگا دارم شدم اتیش بیار معرکههههههههه چقد رکیف میده خب دیگه سعیده جووووووووونم مواظب خودت باش

ذت زیاد

سلام بهار جان

اولا مار نه امار بعدشم چیه نمیتونی بکشی حسوووووووود خانوم

بهاره من تو رو خفه میکنم خیلی دهن لقی حتما باید اینجا همه چیزو بگی

بی جنبه خیلی لوووووووووووووووسیییییییییییییییییی من یه بار دیگه حرفامو بهت بگم

اصلا نمیشه روت حساب کردهااااااااااااااااااااااا باید تورو هم ورود ممنوع کنم

تا حالت جاش بیاد یه کیفی بهت نشون بدم صبر کن

شیما یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام.با افتخار لینک شدی

منو تنها نذار عشقم ، نذار این خونه خالى شه

کسى که روت قسم میخورد ، اسیر کج خیالى شه

منو تنها نذار عشقم ، مگه این گریه خواهش نیست

اگه باهم نمى سازیم ، جدایى راه حلش نیست

منو تنها نذار عشقم ، منم سهمى ازت دارم

همین یه دلخوشى رو من ، توى دنیا فقط دارم...

MMMMMMMMMMMM

رضا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

سلام
خالی شد
بده
بده
بده
زود
زود
زود
تند
تند
سریع

محمد هم کلاسیت یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام

ببخشید میشه بگید اینجا چه خبرهههههههههههه

میبینم که شما سه تا وروجک اینجا هم دست به دست هم دادین اتیش به پا کردین میشه بدونم قضیه چیههههههههههههه شما با این حامده چه نسبتی دارید

راستی وبلاگتون ارزش این همه تعریفو داشت تبریک میگم از اماراش هم معلومه که همه بهتون سر میزنن

بازم بهتون سر میزنم راستی در باره اون موضوع هم معذرت

میخوام اگه میدونستم هیچ وقت این حرفو نمیزدم

ببخشید
فعلا بای

سلام بر اق محمد

ممنون نظر لطف شماست چشات خوشگل میبینهههههههههه بابا من جنبشو ندارماااااااااااااااااا پس می اوفتم وبلاگ خودتو هر وقت خواستید تشریف بیارید اقا جان ما مگه چه اتیشی به پا میکنیم این طوری میگید

این اقا حامد گل ما سروره ماست

خیلی هم دلت میخواد بدونی قضیه چیه بگرد پیدا کن جایزه هم داره درباره اون حرف هم دیگه بهش فکر نکن من همون جا فراموش کردم پیش میاد دیگه

خوشحال شدم اومدید

farid یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.fkhooz.blogfa.com


در تقویم من ، امسال
روزهایی که تو را ندیدم
تعطیل بود !
و روزهای با تو ، عید !
دیشب یک نفر پرسید :
تعطیلات امسال خوش گذشت

[ بدون نام ] یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

saide khanom mitonam beporsam koja zendegi mikonido chand saletone?

سلام دوست عزیز


ببخشید من هیچ ادرسی ازتون ندارم نمیدونم هم کی هستید

میشه خودتون معرفی کنید

مصطفی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com

سلام بر شما
خوبی؟ آپم مثل همیشه اما برای بار 10000000000 حس اینکه بیام بگم آپیدم رو ندارم :))
وبلاگ نویسی مال شما اهلش ما همین حد بایگانی نویسی میکنیم :)))

بیشین بینم بابا واس ما کلاس نذار ما اخرشیم

در حد بایگانی نویسی میکنیم میخوای چی بگی

نه بگووووووووووووووو بینم

شیما دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

منو تنها نذار عشقم ، نذار این خونه خالى شه

کسى که روت قسم میخورد ، اسیر کج خیالى شه

منو تنها نذار عشقم ، مگه این گریه خواهش نیست

اگه باهم نمى سازیم ، جدایى راه حلش نیست

منو تنها نذار عشقم ، منم سهمى ازت دارم

همین یه دلخوشى رو من ، توى دنیا فقط

fatemeh دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

سلام مهربونم[گل]

آپم... حرف ها دارم

منتظرتم[بدرود]

حامد HmD دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

سامولکم جمیعا.اول اینکه آمار خوف وبلاگ سعیده رو تبریک میگم و اینکه متقابلا شومام خعلی آقایی!
واما بهار خانوم ک الهی بمیرم امامزادست این بشر.اولا ک ماشالله خبرا چ زود میرسه بعدشم سعیده کامل منو در جریان کم و کیف اون حادثه ناگوار قرار داده پس ما رو دور نزن ک خودمون ته دور برگردونیم.
شما خاطره خانوم نمیدونم چرا همه منو انقد جدی میگرن.اون کامنتم مزاح محض بود نه اینکه بگم خیلی حالیمه.و اگ هنوزم مایلی بدونی منظورم چی بوده ، ب هر طریقی ک دوس داشته باشی حاضرم بگم. شرطشم اینه ک آمپر نچسبونی!

سلام

اقاجان این نظر که مال من نیست تو کلا با دوستام حرف زدی

پس میرم تا اونا بیان خداااااااااااااااااااااااا دیگه هیشکی منو دوس نداره

اگر بار گران بودیم ما رفتیم اگر نا مهربان بودیم ما رفتیم


شیما دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

این عشق ماندنی
این شعر بودنی
این لحظه های با تو نشستن
سرودنی ست
این لحظه های ناب
در لحظه های بی خودی و مستی
شعر بلند حافظ
از تو شنودنی ست
این سر
- نه مست باده،
این سر که مست
مست دو چشم سیاه توست
اینک به خاک پای تو می سایم
کاین سر به خاک پای تو با شوق سودنی ست


سلااااااااااااام .خواهش گلللللللللللللللللللم

خاطره و بهاره دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام سلام

نگا سعیده فکر کنم با سرعت صدتا اومدم تا گفتی به خاطر صرفه جویی در نظر با بهاره اومدیم

اقا جان خیالت راحت هر کی شما رو جدی بگیره من شما رو جدی نمیگرم خیالتون در این مورد راحت باشه جو گیر نشوووووووووو

در مورد منظورتونم هم باید بگم تا اخرش خوندم فهمیدم ولی شرمنده اخلاقتون هستم شما لطف کن چیزی هست به سعیده بگوووووووووووو خودش به من میگه ما مثل اینا بی کار نیستم هی پلاس بشیم تو نت تا شما منظورتونو بگید همین جوریش سعیده خفم میکنه دیگه چه برسه بیااااااااااام....... سه نقطه رو داشته باش تا بعد گرفتی که مطلبوووووووووو واما شما سعیده چش نداری ببینی واس یه بار به تو نظر ندادن

بهاره......... اوه ماشالله این خاطره نمیذاره که به ما هم فرصت برسه دوساعته زنبیل گذاشتیم بابا میگه نگفته بهت این دفعه جنسش فرق میکرد خداییش خیلی حال کردم بعدشم به کی میگی امام زادست این بشررررررر در ضمن ما کسی رو دور نزدیم که جنابعالی تو باغ نیستی ما چکار کنیم

راااااااستی اصلا حواسمون نبود وای این پسر اینجا هم اومده اخی الهی بمیرم واس محمد همین کارو میکنین که امار شکست عشقی میره بالااااااااااااااااا دیگه هوی تورو میگمااااااااا سعیده ناکس

خب دیگه زیادی فکیدیم با اجازت رفع زحمت میکنیم بدرود تا درود دیگر

سلام به شما مزاحمهای همیشگی که اخر من یه روز ازدست شماها سر به بیابون میذارم دیوونم کردید..........

حالا دیگه من پلاس میشم تو نت دیگه صبر کن من یه پلاسی بهت نشون بدم که هفتاش از بغلش در بیاد یکی باید به خودت بگه جو گیر نشووووووو

نه اینکه شما تیکه بندازی به ناموس مردم صبر کن یا حالی ازت بگیرم چش منو دیر دیدی هر چی چرتو پرته گفتی....................

واما شما بهار خانوم شما فکر نکنم تو گروه خونیت باشه که هر حرفیرو هر جانمیزنن من قد تو نمیدونستم که قضیه محمدو اینجا لو بدم بزنم شپلخت کنم شما اصلا خانوادگی این طورید تخسیر تو نیست میشناسمت........

میخوام صد سال دیگه درود نکنییییییییییییییییییی بی جنبه هااااااااا

امام را دعا کنید سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://emamashora.blogfa.com/

من را همیشه خواندی و نشناختم تو را

از غصه ها رهاندی و نشناختم تو را

این بنده‌ی اسیر معاصی و نفس را

از درگهت نراندی و نشناختم تو را

بی یاد تو گذشت همه عمر من ولی

با من همیشه ماندی و نشناختم تو را

بر خان رحمت و کرم و استجابتت

عمری مرا نشاندی و نشناختم تو را

شب های جمعه تو نمک اشک و روضه را

بر جان من چشاندی و نشناختم تو را

با رأفت و بزرگی و آقائیت مرا

تا کربلا رساندی و نشناختم تو را
---------------------------------بروزم

پسر پارسی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام.به به سعیده خانم چه عجب؟میگفتی گاوی گوشفندی جلو پات قربونی میکردیم.خوش اومدی.باز هم از این کارا بکن.بیا طرفم بابا

شیما سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

تو مـــــــرا مى فهمى من تـــــــو را میخواهم و همین ســــــاده ترین قصه یک زمان است تو مــــــرا میخوانى من تو را نــــــاب ترین شعر زمان میدانم و

تــــــو هم میدانى تا ابـــــــد در دل من میمانى

*****************

شیما چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

بعضیا تو زندگیت نقش دیوارو بازی میکنن

نه دوست داری خرابشون کنی ؛ نه میتونی بهشون تکیه بدی … !!!

*****************
خواهشششششششششش گلم

بی ستاره جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

افرین خداوندا تو در فران جاویدکان هزاران وعده دادی.تو خود کفتی که نامردان هر کز نبیند بهشت من را.واقعا یه کسی که عاشق بودهو عشقش تنهاش کذاشته میفهمه.بازم سر میزنم
بای

سلام


ممنون از اینکه بهم سر زدی بازم تشریف بیارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد