اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

از خدا پرسیدم دوست دارید بندگانتان چه بیاموزند؟

   فرمود:بیاموزند که انها نمی توانند کسی رو وادر کنند عاشقشان باشد...

 

  بیاموزند که درست نیست خودشان را بادیگران مقایسه کنند ..بیاموزند که چند ثانیه


  طول میکشد تا زخمی عمیق در قلب انها که دوستشان داریم ایجاد کنیم وسالها طول


  میکشد تا ان زخم التیام یابد ....بیاموزند که ثروتمند کسی نیست که بیشترینها را دارد...


  کسی است که به کمترینها قانع است ....بیاموزند که انسانهایی هستند که انها را دوست دارند


اما نمیدانند چگونه عشقشان را ابراز کنند...بیاموزند دو نفر میتوانند به یک نقطه نگاه کنند


اما متفاوت ببینند........به خدا گفتم ایا دیگر چیزی هست که باید دانست؟........فرمود:این که

 

بدانند من همیشه وهمه جا هستم.............


نظرات 30 + ارسال نظر
سیتاک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com/

با حسرت غریبه نیستم ...
اما چه بسیار سفره که با حسرت های نخورده جمع کردیم ...

سلام دوست عزیز

ممنون که اومدی منم اومدم ولی قسمت نظراتی نبود که بتونم بهت نظر بدم بازم ممنون که بهم سر زدی

حامد HmD پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

غروب شد و خورشید رفت/
آفتابگردان دنبال خورشید میگشت/
ناگهان ستاره ای چشمک زد/
آفتابگردان سرش را پایین انداخت/
آری...گلها خیانت نمیکنند/
(این جمله زیبا و تاثیرگذار ساخته و پرداخته ذهن فعال بنده بوده و هرگونه کپی و برداشت پیگرد قانونی دارد!

سلااااااااااااام حامد جان

ممنونم از اینکه اومدی

حالا من میخوام این جملتو کش برم نه بگو بینم چه جوری میخوای پیگرد قانونی کنی هااااااااااااااااااااااان

راستی ترشی نخوری یه چیزی میشیااااااااااااااااااااااااااا

رضا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام سعیده جووون مرسی لطف داری عسیسی
سیلامتی خبری نیست!!
مرسی که بهم سر زدی بازم بیا
اسفند یادت نره!!!

farid پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.fkhooz.blogfa.com

saideh jan ali bod
behet eftekhar mikonam

پسر پارسی شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 06:13 ق.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام عزیز.مرسی،لطف داری.اپت خیلی قشنگ بود،ممنون خبرم کردی عزیز.موفق باشی.

خاطره شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام

کجایی بابا دخمل دلمون واست تنگیده مسافرت خوش گذشت جای مارو هم خالی میکیردیاااااااااااااااااااااا

راستی اپت خیلی قشنگ بود مرسی دستو پنجولت درد نکنه

درضمن منم باهات موافقم میخوام کش برم ببینم بعضیااااااااااا میخوان چیکار کنن نه واقعاااااااااااا میخوان چیکار کنن

بووووووووووووووووووس

سلام بر خاطره

بابا مسافرت که نبود یه سفر 2روزه بود جای تو روهم خالی کردم نگران نباش


ممنون که اومدی از بهار چه خبر ؟

اره بابا بیا کش بریم ببنیم میخواد چیکار کنه؟

بوووووووووووووس

fatemeh شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

سلام عزیزم

زیبا بود ولی کاش میشد همیشه و همه جا این جملات یادمون باشه نه اینکه فقط بخونیم و بگیم زیباست
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=
حافظ هنوز هم در فالهایش اصرار دارد که

خبر خوشی در راه است

تو کجای دنیای منی که هر چه میایی

نمیرسی ؟

محمد هم کلاسیت شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام

مطلبتون خیلی زیبا بود کاش هیچ وقت فراموش نکنیم که خدا با ماست ......... کاش همیشه بیاموزییم ..............

در کل زیبا بود خیلییییییییییییییییییییییییی


خواب بودم سخن عشق تو بیدارم کرد ....مست بودم نفس مهر تو هوشیارم کرد ....تقدیر تو در وسعت هر ایینه پیداست تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست...........

سلام بر اق محمد

ممنون که اومدید

حامد HmD یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 02:53 ق.ظ

الان ک دارم بیشتر فکر میکنم میبینم اگه کپی برداری کنید ، تنها کاری ک از دستم برمیاد اینه ک بهتون فحش بدم
اما ب هر حال همین ک ب نبوغ من پی بردین و میخواین کپی کنین یعنی من خیلی شاخم!!!

بیشین بین بابا

همچین واس خودش پپسی باز میکنه فکر میکنه خبرایی هست

حالا یه شعر بود دیگهههههههههههههههه

به وقتش حالتو میگیرم به من فحش میدی دیگه هااااااااااااااااااااان

farid یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.fkhooz.blogfa.com

bi marefat apam

شیما دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
اپمممممممممممممممممممم
بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شیما سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار . . .

.

.

.

قناری سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

خداواندا از تو یک سوال دیکر دارم ایا عاشقی یا دوس داشتن کسی .جرم است که تو نمی خوای من به او برسم

سلام

ممنون از اینکه وقت گذاشتید به وبلاگم اومدید

بازم سر بزنید

خاطره سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام


بابا این پسره خیلی به خودش مینازه هاااااااااااااااا فکر میکنه چیکار کرده همچین رفته تو جو بیرون بیا هم نیست اقا یکی بیاد اینو جمع کنه تا کار دست خوش نداده بپا یه وقت شاخت کسی رو زخمو زیلی نکنه اق پسررررررررررررررررررررررررر نبوغت اینقدهاهم تعریف نداره حالا ما یه چیزی گفتیمکش رفتیم تو چرا باورت شده



سلام

اره بابا فکر کرده چه خبرههههههههههه دقیقا باهات موافقم خاطره جونم

به وقتش یه نبوغی واسش نشون بدم حالشو ببرهههه

بهاره سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام سلام

ببخشید این دفعه یه خورده دیر اومدم ولی خداییش اپت خیلی قشنگ بود به قول فردوسی پور چه میکنه این سعیده

میگم سعیده رفیقت خیلی رفته تو جو هااااااااااااااا جلو شاخاشو بگیررررررررررررررر تا کسی لتو پار نکردهههههههههههه هه هه هه

بابا چیکار دارید اخه بذارید بچه ی مردم خودشو خالی کنه دیگه ای بابااااااااااااااااااااا بگو عزیز اگه شعر دیگه ای داری بگو اینجا انجم حمایت از شاعران هست منم عضوشم اوه خداییش حال کردی این یه تیکه روووووووووو

بدرود تا درود دیگر

سلام بر بهاره جان

بابا ای ول خوشم اومد ازت بلخره اومد تو گروه خودمون هااااااااا دمت گرم رفیقت نوکرتیم اره بابا بذار بیاد اینجا خودشو خالی کنه ازش حمایت میکنیم

حالا ببین دیگه چیکار میکنم منفجر میکنم وبلاگمووووو

منتظر دورد دیگرتم رفیق

پسر پارسی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام.ممنون از اینکه لا اقل هر وقت از این طرفا رد میشی یادم هستی و بهم سر میزنی.امیدوارم باز هم مسیرت این طرفا بخوره.

بهنوش سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سیلام چخمل خوبی ؟جه خبرا مهندس ؟مثل اینکه اینجا همه دیونه شدن تا دیونم نکردین برم اخه مامان 2 تا بجم تو این دورو زمونه مامان سالم نمیخوان جه برسه به دیونه

سیلام چخمل ممنون بیدم خوفم

اره بابا دیگه ببین ادم سه تا دوست مثل حامدو خاطره و بهاره داشته باشه چه حالی میشه برام دعا کن تا منم دیوونه نشدم

اخه بابا ناسلامتی ما میخواییم در اینده نه چندان دور مامان بشیم باید سالم باشم یا نههههههههههههه

بازم ممنون چخمل جان از اینکه اومدیییییییییییییییی

شیما چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

چه مسخره است سوال امتحان که میگوید لطفا جای خالی را پر کنید.
من اگر میتوانستم، جای خالی تو را پر میکردم!
.

حامد HmD چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

راستی سعیده چی شد اون کاره؟ جواد هنو جواب نداده؟
جای خط و نشون کار ملتو راه بنداز ی حدیث داریم ک میگه ثواب داره !!!

سلام

هاااااااااااااااااااااان نفهمیدم منظورتووووووووووووووووووووو

یعنی چییییییییییییییییی؟

nedanegarss501 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

اپیم بیا

شیما چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

حــس ِ خـــفگی کــه مــی دونـــیـن چــیــه...؟؟!

دُچـــارشَــم!

حــالا نمی دونــم ....از بــغـض ِ ....یــا از نبــودن ِ هــوای ِ تـ ـو...!!!!

قناری چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

واقعا وقتی میام به وب شما این مطلب رو همیشه می خونم واقعا ممنون از این مطلب زیباتون از طرف بچه های یزد بهتون تبریک میکم

سلام

ممنون از این همه لطفتون خوشحال میشم از اینکه حس خوبی به نوشتم دارید بازم بهم سر بزنید دوست عزیز منتظر حضور دوبارت هستم

حامد HmD پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:03 ق.ظ


عزیزم برات پیام دادم.اونجا شفاف توضیح دادم.
فعلا

سلام

منم شفافت کردم

حامد HmD پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 01:36 ق.ظ

این جا رو نیگاه
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/16/155486_922.swf

اینا بازم نیرو میخوانا. برید استخدام شید.(سعیده ، خاطره ، بهار شما استعدادشو دارید!)

این چیه که ما استخدام بشیم البته لطف داری ما استعداد همه چیرو داریم

شرمندمون نکن رفیق

fatemeh پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

میدانی...؟
انگار
کسی...
که نمی دانم که؟
جایی...
که نمی دانم کجا؟
در خانه تکانی دلش...
مرا...
و خاطراتم را...
به آوار فراموشی سپرده ست!
گم گشته ام
کجا....؟
ندیده ای مرا ...؟
=-=-=-=-=-=-=-
سلام [گل]
آپم و منتظر

مصطفی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

امام را دعا کنید پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://emamashora.blogfa.com/

حضرت زهرا(س)

قلب رسول بسته به لبخند فاطمه است

تاج علی ستارۀ پیوند فاطمه است

کهف امان اهل ولا، ظلّ چادرش

حل العقود، بند گلوبند فاطمه است

ذات یگانه ‌اش به کسی نیست مشتبه

باید که گفت: فاطمه مانند فاطمه است

بر فاطمه رسولِ خداوند، عاشق است

عاشق تر از رسول، خداوندِ فاطمه است

چون نور در رگان جهان جاری است او

روشن‌ترین ستارۀ بیداری است او
تولد مادر ارباب کربلا مبارک..

farid پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.fkhooz.blogfa.com


یادته وقت رفتنت واسم پیغوم گذاشتی
گفتی کنار من بودی اما دوسم نداشتی
منتظرم اون روز بیاد که دستمو بگیری
توی چشام نگاه کنی جون بکنی بمیری
جون بکنی بمیری

بهاره پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام

ای نفس کس ببینم اق پسر مگه خودت ناموس نداری واس چی به دوست من میگی عزیزم بزنم شلو پلت کنم دیگه دارم غریتی میشماااااااااااااااا نگاااااااااااااا رگ گردنم زد بیرون یه بار دیگه به دوست من بگی عزیزم هر چی دیدی از چش خودت دیدیااااااااااااااااا نگی نگفتی بعدشم منظور از پیام اون نوعشه یا اون نوعشهههههههه کدوم هست ای ای نکنه ......میکشمت سعیده اگه بدییییییییییییییییی بعدشم چیرو شفاف کردی میکشمت سعیده فکر نکنی اون نیست میتونی هر کاری بکنیاااااااااااا اون نیست ولی من هستم اخر هر چی دخمل غیرتیه منم گفته باشم شیطون قولت نزه البته جنابعالی شیطون تشریف داری خب دیگه واسه امروز بست بود برم فردا دوباره بهت سر میزنم اهااااااااااااااان یه چیزی ببین اق پسر اسم من بهاره هست یاد بگیر مثل این سعیده هی نگو بهار بدم میاد اسم به این خوشگلی چرا ناقصش میکنید باباااااااااا

سلااااااااااااااااااااااااام بهاره

اوه اوه اقا جان رفیقم غیرتی شده یکی به داد من برسه

بابا من که دارم تمرین میکنم اسمتو کامل بگم چرا اخه گیر میدی

درمورد شیطون هم لطف دارین با چشای شیطونتون میبینید

محسن یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://zarbshast.blogfa.com/

زیبا بود واقعا
سلام
میلاد با سعادت مادر اهل بیت حضرت زهرا س و خمینی بت شکن مبارک باد .
با مطلب مهمی در مورد هتک حرمت اهل بیت در خدمت هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد