اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

زندگی


زندگی کاروانی است زود گذر آهنگی نیمه تمام


تابلویی زیبا و فریب دهنده می سوزد و می سوزاند وهیچ چیز


در آن رنگ حقیقت نمیگیرد جز مهربانیها.................



نظرات 18 + ارسال نظر
montazer va aseman یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام دوست خوب...وب زیبایی داری و پستای در خور ستایشی
خوشحال میشم به ما هم یه سر بزنی
از صمیم قلب براتون آرزوی شادی میکنیم
منتظر و آسمان

رضا یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

وقتی که باد
با غرور
در گوش درختان
آواز مرگ سر می دهد

رضا یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

سلام سعیده خانوووووووووووووووووووووووووووووم
مرسی خوفم
شما خوفید اساسا

حامد HmD چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام سعیده جان.
حال شما احوال شما خوبی؟خوشی؟ اوضاع ب کامه؟یا کام ب اوضاست؟
واحدها رو پاس میکنی یا واحدها دارن تورو پاس میکنن
ما که چندترمه واحدهاپاسمون کردن!
قبلنا ی خبری میگرفتی الان دیگه هیچی هیچی؟
به آقا جواد سلام برسون.خیلیم مواظب خودت و بچت باش

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام حامد جانم

خوبی خوشی وااااااااااااااااااای نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده ؟به خدا یارو خرابه منظورمو که فهمیدی اوکی؟به خاطر همین نمیتونم بیام تو........

بله خدارو شکر همشو به خوبی پاس کردیم یه چند تا هم زدیم تو گل به قول فردوسی پور چه میکنه سعیده ولی انگاری فک کنم واحدا شوماروووووووو شوت کردن تو دروازه هان حامد چشمم روشن تنبلی کردی دیگه حتما باید زور بالا سرت باشه تا درس بخونییییییییی پسر ؟

حامدم به خدا ازم دلگیر نشیااااااااااااااا به خدا خرابه تمام سعیمو میکنم تا باز بشه دلم برات خیلی تنگ شده خداییش این جوریام نیس همیشه آهنگاتو گوش میدم به خاطر همینه تا الان دومو آوردم جات خالیه خالیه اینور

جواد هم سلام میرسونه بهت بابا بچه چیه پسر هنو زوده من خودم بچه هستم

حامد جان مواظبو مرزاقب خودت باش خیلی خوشحال شدم از اینکه برام کامنت گذاشته بودی این یعنی که هنو فراموشم نکردی

به خدا میسپارمت

رضا پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

میدونی
شانس و اقبال کم کم داره به رویا مبدل میشه
اگه دوره زمونه قدیم بود من هم باورم میشد یه کسی این همه خوش شانس باشه . چه بسا که شما حتما" دیدی یا که شنیدید
حالا چی
جز غم اندوه و باری از موانع سر راه آدما چیزی به نام شانس معنی نداره
تو این حال و روز هم اگر یکی دل خودشو اسیر کسی کنه و مشکلاتش و اینجوری
کم رنگ کنه باید حواسشو جمع کنه چونکه از دلبرش هم شانس نیاورده
طرف کسی دیگه میپرسته
بابا دلت خوشه
شانس کیلو چنده
دمت گرم ای خدا خودت هستی دیگه هیچکی نباشه نباشه

رضا پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سعیده خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانووووووم
.
.
اساسا سلامتی اگه باشه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــله
مرسی فات که اومدی.
.
.
.
.
.
اساسا

فقط خدا پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://136991.blogfa.com

سلام وب خوب وجالب دارین به ماهم سر بزنید منتظر حضور گرمتون هستم

مهدی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.terujen.blogfa.com/

من یاد گرفته ام
“دوست داشتن دلیل نمیخواهد…
” دل میخواهد…!
ولی نمیدانم چرا
خیلی ها…
و حتی خیلی های دیگر…!
میگویند:
این روزها…
دوست داشتن
دلیل میخواهد…!!
و پشت یک سلام و لبخندی ساده…
دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده،
دنبال گودالی از تعفن میگردند!
اما
من سلام میگویم
و لبخند میزنم
و قسم میخورم
و میدانم
“عشق” همین است…
به همین سادگی

FaTeMeH پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://harfhayedellam.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی ؟

زیبا بود

خاطره جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خووووووووووووووووووبی

شرمنده دیر کردم گفته بودی که چند روزه که برگشتی تو دنیای مجازی من نرسیدم بهت سر بزنم ولی اومدم بی خی خی دخمل

به به مبینم که بعضی ها هم تشریف دارن هنو دارن سعیده جونمو یاد میکنن ای ول بابا دمت گرم پسررررررررررررر

راستی میبینم که واحدا ایشونو شوت کردن تو دروازه پسر خب ......... هیچی بابا بی خی خی حوصله دردسرو ندارم بزا دهنمو واااااااا نکنه بهترهههههههه

راستی خانومی آپتم خیلی خوف بووووووووووووود

سلاااااااااااااااااااااااااااام خانومی

خسته نباشی واقعااااااااااااااااا بلخره تشریف آوردی بعده چند روز

خاطره به قول این مجری تو برنامه شیش تاییا میکبونم تو دهنت هااااا نیومده باز گیر دادای به بچه ییییییییی مردم همون دهن وااااااااااا نشه خوفه وگرنه خودم برات میبندمش آنادن خاطره داها کونوشمااااااااااا

بازم ممنون که اومدی دیگه دیر نیایی هااااااااااااا وگرنه میکوبم تو دهنت شوخی کردم لطفا جدی نگیرید

حسین جمعه 24 آذر 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

سلام جالب بود

بهاره شنبه 25 آذر 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده با اینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس میکنم

سلام بر سلطان قلبهاااااااااااااااااااا اوه چی گفتم حال کردی خداییش سلطان قلبهاااااااااا چطوری سلطان قلب ........ نمیگم بد آموزی داره آدمای مجرد زیادی میان تو وبت بده براشون یاد میگیرن حالا بگذریم خانومی خوفی خشی در چه حالی به قول رفیق شفیقت اوضاع به کامه ؟الان میگه چرا تقلب کردی باشه چشم آقا جان نمیگیم دیگه فقط شما بگوووووووووو
میبینم که جاری دلبندم زودتر تشریف آوردن مگه دستم بهت نرسه خاطره خفت میکنم
حالا چون جاریه خوفی هستم میگذرم ولی دیگر تکرار نشود وگرنه بد میبینی جاری خانوم

خب دیگه باز اجازتون رفع زحمت میکنم وااااای یادم رفت واس چی اومده بودم زیبا بود سعیده جان سلطان قلب ........

مواظب و مراقب خودت باش آخ راستی یه چیزی یادم رفت بگم بابا میگم این رفیقت خیلی زرنگه هاااااااااا آلکی بحث بچه رو آورده ببینه داری یانه عجب کلکیه هاااااااااااا دختررررر

سلام بهاره خانوم کجا حالا تشریف داشتین دیگه چیزی یادت نرفته بگی میکشمت ناکس مگه دستم بهت نرسه بعده این همه مدت اومدی که اینارو بگی خفت میکنم من یه بار دیگه چیزی بهت بگم به تو چه سلطان قلب...... نعلت بر شیطون بهاره میکشمت مگه دستم بهت نرسه جدید تو از خاطره یاد گرفتی سره به سر حامد گذاشتونو دیوار کوتاهتر از اون گیرت نیومد دختر امری فرمایشی اگه مونده در خدمتماااااااااااا خجالت نکش

ممنون که اومدی ولی من تو و اون جاریتو در جا خفه میکنم حالا صبر کن دارم براتون

مصطفی شنبه 25 آذر 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com


امروز صبرم تمام شد
توانستم دو گل را
از بوته های شمعدانی
جدا کنم/ دو گل را از
بوته های شمعدانی
جدا کردم
در لابلای صفحات کتاب گذاشتم
تا برای پیری ام اندوخته باشد
این صفحات کتاب
با عقاید کهنه و پوسیده
در پیری به من کمکی نخواهد کرد
در پیری فقط امیدم
به این دو گل شمعدانی است...ء

عشق من شنبه 25 آذر 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://abolfazlmazroey.blogfa.com

سلام ممنون اومدی وبم وب تو خوب وپسندیده هست

ممنون اومدی منتظرت هستم

Fatemeh یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://hasrat1990.blogfa.com

بــه نــام " عشــــق "
جسمتــــــ را
لگــد مــال بــوســه هــای هــوس آلــودشــان مــی کننــد

و بــه نــام " نـاپـاکـــی تــو "

فــرامــوشتـــــــ مــی کننــد

بــه نــام " نجــابتــــــــ " بـایـــد سکــوتــــــــ کنــی
و بــه نــام " صبـــــر " از درون ویـــران مــی شــوی ....

شیما دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
مهـــــم نیــــست آدمــــــا ،
کــــی و چـــــرا وارد زندگـــیت میشــــــن و
کـــــــی و به چـــــه علــــت ازت فاصــــــله می گیـــرن...
این مهمــــه که بـــــاور داشــــته بــــاشی
هــــر فـــــردی کــــه وارد زندگــــیت میــــشه
مسئـــــول رسونـــدن یه پیغــــام بهـــته...
ســــعی کن از ایـــن پســتچـــی بهتـــرین نامــــه رو بگیری...
شایــــد اگه اون نمیــــومد تــــو همیشـــه منتظـــر یـــک تجــــربه،
یا یه خبـــــر می مونــــدی ...
_____________________

... سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 04:01 ب.ظ





بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده


فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده...


اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم


باور نمیکنم اینک بی توام


کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری


کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی


تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ، تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم...


کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم


در حسرت چشمهایت هستم ،چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد


بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده


سلام

آقا خانوم لطفا هر کی هستی خودتو معرفی کن

نترس کاریت ندارم

حسین چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://tanhapix.persianblog.ir

سلام وبلاگ زیبایی داری!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد