اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

به نام تو ......

  

هر چه با احساس باشم به احساس تو نمیرسم. 

هر چه این دست و آن دست کنم به پای تو نمیرسم . 

چه کسی میداند در قلبم چه غوغاییست؟ 

چه کسی میداند در دنیای من چه میگذرد؟ 

هیچکس حال مرا ندارد؛هیچکس احساس مرا ندارد؛گاهی فکر میکنم تنها 

منم که عاشقم؛گاهی فکر میکنم تنها منم که دیوانه ام. 

کافیست لحظه ای را در کنارت باشم؛ آن لحظه برایم به معنای یک زندگیست!  

تو معنا داده ای به زندگیم؛پرواز دادی به بالهای خسته ام؛تو مرا نجات دادی؛به من نفس دادی. 

دستهایم را گرفتی؛عاشقی را به من یاد دادی ؛به من شوق پرواز دادی؛لبخند به لبانم هدیه دادی 

تو به من همه چیز دادی و اینگونه من صاحب دنیا شدم و دنیای من شدی تو..... 

 

                              

                                       ولنتاین روز عشق مبارک 

                        این روز و به تمام عاشقای دنیا تبریک میگم امیدوارم 

                            لحظات خوشی رو در کنار هم داشته باشین 

نظرات 45 + ارسال نظر
حبیب چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://JAAFARNEZHAD20IVRIFGH.BLOGFA.COM

هیچ میدانــی ؟
بزرگترین آرزوی من این است که،
کوچکترین آرزوی تو باشـــم . . .
[گل]
عاشق ! روز عشق مبارک !!!
[گل][گل][گل]

mehdi چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://terujen.blogfa.com

سلام
ولنتاینت مبارک سعیده جون

شیما چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

قول داده اَم...
گاهـــﮯ
هَر اَز گاهـــﮯ
فانـــوس یادَت را
میاטּ ایـטּ کوچه ها بـﮯ چراغ و بـﮯ چلچلـﮧ، روشَـטּ کنَم
خیالـت راحـَــت! مَـטּ هَماטּ منـــَــم؛
هَنوز هَم دَر این شَبهاے بـﮯ خواب و بـﮯ خاطـــِره
میاטּ این کوچـﮧهاے تاریک پَرسـﮧ میزَنـَم
اَما بـﮧ هیچ سِتاره‌ے دیگـَرے سَلام نخواهم کَرد...
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
عاااااااااااااااااااااالی بود خواهری.ولن مبارککککککککک

مهران از کی تا حالا پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.mehranf8.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممم بر سعیده جان خودم.
من امدم واووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
چه کار کردی سعیده متل همیشه آپت perefect عالیه.
ممنونم از این که امدی بهم سر زدی و در مورد آپم میدونی که مردها فوتبال خیلی دوست دارن واین داستان واسه خوذم جاب بودش.
بازم بیا منتظرتم عزیز و وبلاگت هم بهت گفتم خیلی و واقعا خیلی خیلی قشنگ شده متل خودت که دختر خوبی هستی.

بهاره پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

سیلووووووووووووووووم چطولی دخملی خوفی؟

شرمنده این دفعه خیلی دیر کردم خودت میدونی دیگه از ی طرف کارای نمایشگاه از ی طرف ساعات کاریمون تو آموزشگاه زیاد شده خلاصهههههههههه دیگههههههههه ببخشید ایشالله دفع ی بعد جبران میکنم راستی خاطره هم گفت برسه آخره شب ی نیگاهی بهت میندازه آخه مهمون داشتن

مثل همیشه عالی بود سعیده جونم حرف نداره راستی میگم خوش ب حال آق مهندس چ عاشقانه ها که واسش مینویسیییییییییییییییی راستی ناقلا هنو رو نکردی واست چی خریدههههههههههههه بگووووووو دیگههههههه بابا از دیشب مخم درگیر شدهههههههه

مثل همیشهههههههه بووووووووووووووووس بوووووووووووس

سلاااااااااااااام بهاره جونم

آره میدونم عیبی نداره من که انقده خستم که حال ندارم بشینم پشت کامپیوتر ب زور میام جون توووووووووووووووو این هفته خیلی هفته ی پر کاری بود واسمون

بابا چیکار کنیم دیگه ی آق مهندس ک بیشتر نداریم

همون نفهمی خوبههههههههه میری پیشه همه میگی آبرووووووو واسمون نمیذاریییییییییییی تو خودت گفتی که منم بگم

با این مهمونایی که من امروز دیدم فک نکن خاطره تا دو روز دیگه بتونه بیاد همچین خراب شدن رو سرشون که نگووووووووو آخه یکی نیس بگه پدرت خوب مادرت خوب بزار عید برسه بعد خراب شین رو سر مردم تو این گرونی بازار عجباااااااااااااااااااااا

خاطره جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام چطولییییییییییی دخملی ؟

شرمندم بخدااااااااا این دفعه دیر اومدم دیگه بهاره گفته بهت دقیقا باهات موافقم سعیده نمیذارن حداقل عید بیاد بعد خراب بشن رو سرمون حالا بگذریم خوشبختانه مهمون ی شب بودن امروز صبح تشریف بردن آهان راستی ببین دخمل یکی دو تا از طرحام ناقصه وقت نمایشگاه رو عوضش کن نرسیدم دیشب تمومش کنم ببخشید دیگه درکم کن راستیییییییییییی مثل همیشه آپت عالی بود یا ب قول بعضیاااا up toop

بابا بهاره بدوووو بیا پیشم بگم آق مهندس چی خریده بود واسه دخملی من میدووووووووووونم

راستی سعیده زود تند سریع بگوووووووو آهنگی که گذاشتی برا زنگ موبایلت ماله کیههههههههه خیلی قشنگهههه یالا بده بیاد

سلااااااااااااااااااام برشماااااااااااااااا

بابا عیبی نداره بنده کاملا درکت میکنم خاطره جونم پیش میاد دیگهههه

اولن وقت نمایشگاه دست من نیس که همچین میگی انگاری من همه کارشم باید با استاد مش نظام ریدیفش کنیم دومن بنده هم ناقص تشریف دارم دیشب حالشو نداشتم کلا رو فاز بیخیالی طی میکردم نترس بابا هنوووووووووو ی ۲۰ روز وقت دارم اوووووووووووه تا اون موقعه خدا بزرگه تمومش میکنیم اون با من

آره بابا همیشه آپام توپه چون خودم تووووووووپم

من نمیدونم تو از کجا میدونی عجبااااااااااااااا بابا تو علم و غیب داری منکه هنو واسه هیشکی رو نکردم
باشه بابا حالا دیدمت برات بولوتوث میکنم ماله محسن یگانه هست اسم آهنگش هوایی شدی هس الانم دارم گوش میدم جات خالی خیلی آهنگ باحالیههههه منم که کلا با آهنگایه محسن یگانه خیلی حال میکنم اصلن هر جا محسن بخونه من داغون میشم خداییش صداش خوبهههههههههههههههه

هوایی شدی خواستی که قلبمو دورش کنی دلت تو دلت نبود بزنی ذوقمو کورش کنی کار از کار گذاشته دیگه نمیشه ب روم نیارم با بدو خوب تو ساختم ولی نه دیگه کشش ندارم.......... خیلی آهنگه باحالیهههههههه اینم ی تیکه از آهنگش بود حالا دیدمت برات میفرستم

ممنون که اومدی عزیززززززززززز

حسین جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

Excelent

رضا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

برم تو اهنگت

رضا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

زیباترین لحظه ها را
نصیب کسی کن که
زیباترین لحظه هایش را
بخاطر بخشیدن
زیباترین لحظه ها
به دیگران
از دست میدهد...
زیباترین لحظه ها از ان قلب مهربانت

رضا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااام سعیده جوووووووووون
غیب شدن ما هم عالمی دگر دارد اساسا
اره قشنگ معلومه چقد احساس داری.سرشار از احساسی بابا
اذیت میکنم چون حال میکنم
به جون خودت قسم که دنیا نباشه قدر درس خوندن بدون میرسه روزی که دل تنگ درس بشی
ببخشید هاااااااا ایجوری قبول نیست بیا رو در رو ببینیم کی کیو شخم میزنه اساسا
خواهش میکنم بابا شرمنده نکنید از این به بعد۴تا نظر واست میزارم غصه خوردی جیجیر(جیگر)
.
.
.
.
الهی امین خدا از زبونت بشنوه
.
.
.
.
.
.
.
روزگار غریبی است نازنینم

رضا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

چه رسم جالبی است!!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت...
صداقتت را میگذارند پای سادگیت...
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت...
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت...
و وفاداریت را میگذارند پای بی کسیت...
وآنقدر تکرار میکنند که خودت هم باورت
میشود که تنهایی و بیکس و محتاج!!!

فقطخدا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام آپم

رضا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

سلام
اپم

حامد HmD یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام سعیده جون.
خوبی؟
ولنتاینو برا دومین بار بهت تبریک میگم
شرمنده هم ک دیر اومدم.

به به سلام حامد جان

چ عجب فک کنم را گم کردی وگرنه حالا حالا هاااااا بهم سر نمیزدی چش خوردی اولا بیشتر بهم سر میزدی ولی جدیدن دیر به دیر میای کااااااااااش دلیلشووووووو میدونستم نکنه از ما بهترشوووووو پیدا کردی کلک دیر ب دیر میایییییییییی

مرسی حامد منم برا دومین بار ب تو تبریک میگم

دشمنت شرمنده باباااااااا مهم اینکه بلخره اومدی مرسییییییییییییی

راستی ممنون که قالب جدید وبمو بهم تبریک گفتیییییییییییییی

حسین دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 08:41 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

خوبه همین شما می یای نظر بدی .

بهاره سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام

واااااااااااااااای اینجاروووووووووووووو چقد خوشگلهههههه خداییش این خیلی خپشگلههههههههه دیگه عوضش نکن

فقط ی آهنگ خوب واسه وبت پیدا کن هر چند اینم خوبه ولی خب از این خوب هم باشه دیگه همه چی تموم میشهههههههههه

سلام بهاره جونم خوبی تووووووووو؟

واقعانیییییییییییییییی خپشگلهههههههههههههههه ی ساعت گشتم تا اینو پیدا کردیم شانس نداریم که هر چی خوباشهههههههه ماله وبلاگای بلاگفااااااس شانسه دیگههههههههههه چیکارش کنم

آره دنباله ی آهنگ خوفم هستم پیدا کنم حتما عوضش میکنم

از توصیه های خوفت مچکرررررررررررررم

مررررررررسییییییییییی بهاره جان که اومدیییییی

ب قول خودت مثل همیشه بووووووووووس بوووووووس هه هه

فقط خدا سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
دوست عزیز تولدت امام حسن عسگری(ع)را به شما وخانواده محترمتان تبریک میگم امید وارم تواین روز به این خوبی هر چه از خدا میخواین بهتون بده

سلام

مچکرم ازتون

حامد HmD سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 06:06 ب.ظ







چتههههههههههههههههههههه ؟

ببخشید !!!! به خدا فقط ی کو چولوووووووووووو خواستم شوخی کنم

قیافه رووووووووووووووووووو

مصطفی سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com

ببر لذت دنیا با دیوانگی
ببر عشق را با لذت دیوانگی

کافیست عشق را دیوانگی بدانی...

خاطره چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

سلااااااااااااااام چطولی توپولوووووووووووووو ؟

وااااااااااااای چقد خپشگل شده وبلاگت سعیده مبارکههههههههههه باباااااااااا شیطون بلاااااااااااااا قالباتم عین خودت خپشگله هاااااااااااااااا

با نظره بهاره کاملا موافقم اگه ی آهنگ خوفتر از اینم پیدا کنی دیگه اوکیهههههههههههههههههههههههه

عه راستی یادمه منو بهاره با هم دوتایی ی کامنت گذاشته بودیم برات تو هم تاییدش کردی پ چرا الان نیس الان هی بالا پایین میرم ولی نمیبینمش قضیههههههههههه چیههههه؟

میگم بد نیستاااااااا بعضیاااااااا قالب جدید وبلاگتو بهت تبریک بگن بجای این شکلکا انگار ن انگاررررررررررر ی تغییراتی شده راستی قضیه ی چیه چیکار کردی الان این بچه قاطی کرده قیافه هارووووووووووووووو خداییش خیلی هم بهش میاد هاااااااااااا میدونستییییییی؟

وای سعیده انقده خستم که نگوووو امروز ب زور تو کلاس نشسته بودم تا این نمایشگاه ب پا شهههههههههههه ما از خواب و خوراک می اوفتیم یکی نیس به این استاد بگه بابا کم فک بزن همش میره رو مخه آدم ب جان خودم گفتم اگه باز از تحقیق حرف بزنه پا میشم پخشش میکنم وسط کلاس وای از همه بدتر میدونی چیه الان مامانم ی ضد حالی زد که نگوووووووو مثلا خواستیم خودمونو واسه مامانمون لوس کنیم برگشته میگه زودتر کاراتو تموم کن از هفته ی دیگه خونه تکونیههههههههههههههههه وای ینی ضد حال از این بدتر پیدا نمیشه جون توووووووووووو میگم کاش فقط این اسفند ماهو جای داداشام بودم انقده حال میداد
خب دیگه برم ب کارام برسم گاومون زاییده اونم از نوع چهار قلووووووووووووووووو

سلااااااااااام خاطره خانوم

بابا خاطره صد دفعه بهت گفتم نگوووووووو توپولووووووووووو
بابا نصف وجودم آب شد رفت از بس کار کردم این دو هفته نگووووووو دیگه بچه ی خوبی باش

بابا آهنگو عوضش میکنم ولی نمیخونه نمیدونم علتش چیه ولی وقتی دوباره این آهنگو میذارم میخونههههههههههه فک کنم وبلاگم با این آهنگه تفاهم داره

اون کامنتو هم پاکش کردم بنا ب دلایلییییییییییییی شما نفهمی خوبه آدم نباید که از هر چی سر دربیاره عهههههههههه صلاح ندیدم اون کامنت بمونههههههههههههه

آره بابا میبینی انگار ن انگار قالب عوض کردیم وبلاگمونو خپشگلش کردیم فقط بلده حرص منو در بیاره اصلا نن جونش زاییده که منو حرص بده واسه من شکلک در میاره

آره دیدم داغون بودی من که اصلن هیچی نفهمیدم امروز از درس از ی طرف خوابم می اومد دیشب دیر خوابیده بودم از ی طرفم خسته تو فکر خونه تکونی بودم امسال بد بخت بیچاره شدم تنهام راستی فهمیدی چی شد قربونش برم بایر مونیخ بازی رو برد اینهههههه تیم خوبه ب این میگن قابل توجه بعضیااااااااااااااااااااااا

ای ول دمه مامانت گرم عجب ضد حالی زده خجالت نمیکشی دختره ی گنده دیگه وقت لوس کردنت گذشته البته چرا میتونی خودتو لوس کنی ولی نه ب مامان جونت ب.......... اهم حالا بگذریم

برو ب گاوت برس خاطره هه ههههههههههه حالا کجاشو دیدی ساله دیگه حالتو میپرسم مثل من شدیییییییییییی همه کاراتو وقتی باید خودت انجامش بدی اونوقت دیدنیههههههههههههههههه

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://fatemeh-sheiton91.blogfa.com/

سلام وبت خیلی قشنگه مرسی بهم سرزدی

شیما پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

میدونم که سرنوشت تو رو جدا کرده ازم <<<>>>میپته این دل من برای تو ، خورده قسم

نرسیدم به تو من ولی بازم دوست دارم <<<>>>فکرشو نکرده بودم که یه روز از روزگار کم بیارم

نتونستم بدم به تو عشقی که داشتم تو دلم<<<>>>اگه تو بگی من حاظرم برای تو جونمم بدم

ولی اینا حرفه منه که دارم تو کوچه ها پرسه میزنم <<>>تو که نیست عین خیالت اگه من تو سرما جون بدم

رضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

گفتم :

دوستت دارم ......

لا اقل می گفتی:

باور نداری......

بی وفا:

گفتی : متنفری از من.....

رضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

هر رد پای آهویی را دیدی دنبالش نکن!!!


این روزها زیادن گرگهایی که با کفشهای آهو


تو را به قتلگاه می برند!!

رضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ

نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی

میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ

خواســـتی بــآش....

خواســـتی نَبــآش....

رضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

نقــاش خــــوبی نــــبودم...

..

اما

..

ایــن روزها...

..

به لطـف تــــــــــو...

..

انـــتظار را

..

دیـــدنی میکــشـم

رضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

سلام سعیده جان.حالت؟ احوالت؟
ای بابا اب نشو حیفته هنوزتازه اولشی.
وا چقد خجالتت دادم مگه همش4تا کامنت بود
اره حتما دلت تنگ میشه مثل من.دلم واسه دوران هنرستان دانشگاه ایقدو شدهبمیرد روزگار با خاطراتش
.
.
.
ای بابا سعیده جان کاری جز غصه خوردن واسم نمونده هرچه زمان بیشتر میگذره دلم واسش1ذره میشه اما بی انصاف از کنارم رد میشه جواب سلامم نمیده.هیییییییییییی روزگار غریبی است نازنینم

رضا شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

.
.
.
.
.
.
.
.
.
وای یادم رفت
ها بیام سر کوچه که چی بشه هاهاهاهاهاهاهاهاهاها؟؟/
بابا بده زشته حیا کنید
مگه تو تراکتوری که بخوای شخم بزنی
.
.
.
ولی خدایش خیلی دوس دارم باهات دعواکنم ببینم این شخم زدنت چه جوریه

ملیح شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.ashna1363.blogfa.com

اعتبار دوستی شما رو به پایان است لطفا برای اعتبار مجدد آن یک کامنت ارسال نمایید

ملیح شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.ashna1363.blogfa.com

سلام خواهری حتما دراولین فرصت عکسهاشو میذارم وخبرت می کنم.ممنون که میای بهم سرمیزنی

سلاااااااااااااام

خواهش میکنم بابااااااااااااا

آره حتما منتظرتم خبرم کنیاااااااااااا میخوام نی نی خوشگلتو ببینم

بهاره و خاطره شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

بهاره:سیلاااااااااااااااااااااام چطولی عشقم گرفتی مطلبووووووووووو بابا شما دوتا هنو مثل قدیما هستیناااااااا فکر میکردم دیگه بعده این همه مدت درس شدین حالا بگذریم .....
به به عشقم آمار نظراتت هی میره بالااااااااااا ای ول این ینی وبلاگت خوپشگلههههههه عشقم ب جون خودت دیگه افتاد سره زبونم فقط دعا کن سره کلاس از دهنم نپره بیرون وگرنه آبروت رفته عشقم چ شوخیی کردی با این مش حامد که الان اینجوری قاطی کرده ؟

خاطره :بحححححححححححح سیلوم عشقم چطولی؟
راستی قبل همه چی ی چیزی بهت بگم تا یادم نرفته امروز بعده کلاس که تو زودتر رفتی این استاد مش نظام اومد گفت تاریخ برگزاری نمایشگاه عوض شده افتاد واسه ۱۰ اسفند ینی ۵روز دیگه هیچی دیگه خاک بر سر شدیم کلا باید بیخیال خواب بشیم ی نیم ساعتی میخوابیدم الان دیگه اونم نیس
راستی عشقم امروز بایرن مونیخ بازی داره هاااااااااا میدونستییی
عشقم میگم توجه کردی ی چند وقتی بعضیاااااااا دیر به دیر بهت سر میزنن ؟ بازم دم خودمون گرم

سلام

بابا من از دست شما دو تا چیکار کنم آخه آسی شدم از دستتون اصلا نمیشه جلتون ی چیزی گفتاااااااااااااا آبروی آدمو میبرین بهاره اگه از جونت سیر شدی تو کلاس از دهنت بپره بیرون ی جوری میزنم تو دهنت که بره تو دیگه برنگرده

ب شما چه من چه شوخی کردم هر چیه بین منو حامده ب بعضیا مربوط نمیشه

چ عجب خاطره خانوم یادت موند بگی!! بهتررررررررررر من که همه ی کارم تموم شده خیالم راحته شما تنبلااااااااااااااا باید کاراتونو تموم کنید

مگه میشه تیمم بازی داشته باشه من خبر نداشته باشم خاطی خانوم !!
حتما کار داره نمیرسه خب مثلا قدیما زود زود بهم سر بزنه !!
چ خودشونو هم تحویل میگرین !!

شیما یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

✗دلتنــــــــگی

عین آتــش زیر خاکــــــستر است

گاهی فـــــــکر میکنی تمـــــــــام شده

امّـــــا یــک دفــــعه

همه وجودت را آتــــش مـــــــــــیزند ...

بهاره دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلااااااااااام

واااااااااااااای اینجاروووووووووووو بابا دخملی چی کردی ناقلا کافی فقط ی چیزرو یاد بگیرهاااااااااا دیگه هی باهاش ور میری خیلی خوشمل شده آهنگه هم ک اصلا حرف نداره بلخره پای محسن یگانه رو هم کشیدی به وبلاگت بابا تو دیگه کی هستی ولی خداییش وبلاگت حرف نداره

راستی ی شعیر واست گفتم:

ای کامنتی که میروی ب سویش از جانب من ببوس رویش چطور بود خدا وکیلی راستشو بگو ووووو زحمت کشیدم واست شعر گفتم

سلام بهاره جونم چطولی تووووووووو؟

دیگه چیکار کنم میخوام وبلاگم مثل خوشمل بشه هه هه

حالا بگردم یکی از این خوشملشو پیدا کنم بازم تعویض میشه کجاشو دیدی حالااااااااااااااا

آره دیگه بلخره آهنگاشو پیدا کردم نمیدونم چرا کامل نمیخونه ولی خب اینم غینمتههههههههههه

عزیزم شعیر نه شعر حواست کجاس بعدشم شعراتم عین خودت بی مزن حالمو بهم زدی قعطیه آدمه که تو میخوای منو ببوسی ایییییییییش

شوخی کردم باباااااااااااا جدی نگیرررررررررر

حسین دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

گفتم غم تو دارم ** گفتا چشت درآید!
گفتم که ماه من شو ** گفتا دلم نخواهد!
گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد ** گفتا هوای گرمیست? اَه اَه? عرق درآمد!
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد ** گفتا برو به سویی ? تا گلّ نی درآید!
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد ** گفتا که ای وای دیرشد? داد مامان درآمد!

hilda دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.khanomi.blogfa.com

سیلام مرسی که بهم سر زدی ابجی گلم
بازم ازاین کارا بکنیا............

banoyemordadi دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://girltanha71.blogfa.com

ایْـن رُوزها پُـرم اَز لـحـظِـه هـایْے کِـه دوسِـشُـونْ نِـدارمْْ . . .


تُو رَفتِه‌اے و َ مَن از تَنهایےْ


کـَکـَم هَم نِمے‌گــَـزבْ בیگـــَر!ْ


حالا بْاز هَم بِگو בروُغ گـُفتَن بَلد نیسْتے ْ !

سلام ممنون که بهم سر زدید

ولی فک کنم آدرس وبتونو اشتباهی نوشتی آخه نتونستم بهتون سر بزنم بازم ممنون که اومدید

nedanegarss501 دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 08:26 ب.ظ http://http://nedanegarss501.blogsky.com/

سلام سعیده جون آپ شدیم اگه اومدی نت یک سر به ما بزن
منتظرتیم

nedanegarss501 سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com/

سلام سعیده جون...
خب از این به بعد دیگه ما همیشه در خدمتیم..

خب شما آپ جدید کن که انقد بیایم که دیگه بیزار شی..(البته شوخیا)
مرسی که بهمون سر زدی گلم

شیما سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

خاطره سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااام

واااااااااااااااااای سعیده دیدی چیکار کردن بچه هااااااااااااا گل کاشتن خداییش دمه همشون گرم بازی امروز خیلی عالی بود کیف کردم این پیروزیو بهت تبریک میگم واای صدای کوچه ها رو دارییییییییییی چه غوغایست من که توپه توپم بهتر از این نمیشههههههههههههههههههههه

یاااااااااااشاسن تراکتورررررررررر یاااااااااااشاسن آذربایجان

دمه همه بچه هایی که امروز بازی کردن گرم گل کاشتن خیلییییییییییییییی عالی بود

سلاااااااااااااااااام

وای محشره بهتر از این نمیشه خاطره من که حالم خیلی توپه بهتر از این میشههههههههههههههه حسابی گل کاشتن دمه همشون گرم

امیدوارم بقیه بازی هارو هم اینجوری گل بارون کنن

دقیقا باهات موافقم یاااااااااااااشاسن تراکتور یاشاسن آذربایجان

یاشاسن قیرتی اوغلانارییییییییییییییییییییییییی

وااااای انقده حالم توپه که نمیدونم چی بگم صدای بیرونم که اصلا داغونم کرده حیف که منو ورود ممنوع کردن وگرنه منم میرفتم ناکاسا همشون رفتن منو نبردن ولی خب همین که گل بارون کردین برام کافیههههههههههههههههههه


به امید پیروزی بازیهای دیگههههههههههههههه یاشاسن تراکتور

حسین سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

هاااااان
حقیقت داره

شیما چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

چِـرا سـاکـِت نـِمـی شَـوی؟ صـدای نـفـس هـایـت در آغـوش او

از ایـن راه دور هـم آزارم مـی دهـد …

لــعــنــتــی …

آرامـتـر نـفـس نـفـس بـزن ...

زهرا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://harchiketobekhay.blogfa.com

مرسی که اومدی عزیزم.با تبادل لینک موافقی؟

زهرا شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://harchiketobekhay.blogfa.com



گاه

سکوت بیجا

همه چیز را بر باد میدهد!

همانگونه که حرّافی تمام آرامش را!



نازگل شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://fatemh-k.blogfa.com/

وبلاگت خیلی عالیه به من هم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد