اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

گاهی حس میکنی!!

گاهی حس می کنی از بودن خسته شدی
گاهی کم میاری و کاسه صبرت لبریز میشه
گاهی فک می کنی بریدی و دیگه نمی تونی ادامه بدی
گاهی حس می کنی انرژیت ته کشیده
گاهی بدجور پریشون میشی و نیاز به آرامش داری
گاهی ناامیدی وجودت رو پر می کنه و جای خالی امید رو حس می کنی
گاهی حس می کنی بود و نبودت واسه هیچ کس مهم نیست
گاهی بی هدف میشی و حس می کنی به پوچی رسیدی
گاهی نمی دونی به درد چی میخوری و واسه چی زنده ای
تو اینجور مواقع ....
نزار شیطون پرت کنه از افکار منفی و غم
بلند شو و با آب خنک وضو بگیر
سجاده ات رو پهن کن رو به
شرچشمه امید ، دریای آرامش
و ازش بخواه
ازش همه چیزهای خوبی رو که جاشون رو خالی می دونی بخواه
ازش صبر بخواه ، انرژی بخواه ، امید بخواه
باهاش حرف بزن
در گوشش زمزمه کن
تا حس کنی یکی هست که واسش مهمی و اگه بخوای خوب هواتو داره ......

نظرات 38 + ارسال نظر
بهاره شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام خوبی سعیده جان؟؟

جون بهاره اول اون کف قشنگرو بیااااااااااااااا اول شدم آخهههههه

نمیدونی چ حسه خوبیه اول شدن انگاری تو کنکور نفره اول شدی هه ههه ولی خودمونیمااااااا نگفتی بهم خودم اومدم

سعیده جان مثه همیشه عالی بود با خوندن این مطلبت حالم دگرگون شد ی جورایی همین فاز مثبت خودمون عالی بود یا ب قول این حامی خفن up toop
راستی میگم این بارونو داری آخی بمیرم واست این آق مهندسم ک تشریف ندارن دوباره هوای قدم زدن ب کلت بخوره الهییییییییییییییییییی ولی خودمونیم هااااااا عجب هوایی امروز حالا امروز عصر ک میام بریم سره کار خودم جایه آق مهندسو واست پر میکنم هههههه

به به سلام بهاره خانوم

جنبه داشته باش بابا بهاره بی جنبه اول شدی ک شدی چیکار کنم بعدشم مگه تو میذاری واسم اعتبار بمونه ک خبرت کنم دلم خوش بود ک خاطره واسم اعتبار فرستاده ک تو همشو بالا کشیدی اونوقت انتظار داری خبرت کنم هاااااااااااااااان

ممنون از نظرت ینی واقعا حالت دگرگون شده هااااااااان توووووو عمرااااااااا خودم بزرگت کردم حاله هر کی عوض شه تو عوض بشو نیستیییییییییی

بهاره تو تیکه نندازی روزت شب نمیشه نههههههههههه

شرمندتم دیدی ک بارون بند اومده یکی دو دقیقه ای بود
میخام صد ساله سیا تو جایه آق مهندسو واسم پر نکنیییییییی خدا خودشم دید تو از اوناش نیستی خودش بارونو بند آورد ههههههههه شما همون سر وقت تشریف بیار کافیه برامون

فرزاد شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سئوگیلیم عشق اولماسا ، وارلیق بوتون افسانه دیر
عشقیدن محروم اولان ، اینسانلیغا بیگانه دیر

سلام

ممنون ک اومدید

فرزاد شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.cloob.com/profile/main/home/username/atropatkan7

سلام لار حورمتلی باجی
اگر امکانی اولسا بیر آزجا گؤزل یوردوموز و غیرتلی خالقیمیزدان یازین
یاشاسین آذربایجان

سلام منیم عزیز قارداشم خوش گلمیسیز

حتما یازاجایام چوخ ممنون ک بیلمه باش وردوز

یاشاسین آذربایجان

mehdi شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://terujen.blogfa.com

دوستــ، واژه استـــ

واژه ای که از لبـــِ فرشتــ‌ه ها چکیـــده استــ

دوستــ، نامـــ‌ه استــــ

نامــ‌ه ای که از خدا رسیـــده استـــ

نامــ‌ه خــدا همیشــ‌ه خوانــدنـی استـــ

توی دفـتــرِ فرشتــــ‌ه ها

واژه قشنـگـــِ دوستـــ

همیشــ‌ه مانــدنی استــ

شیما شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

چون آخرین مسافرِ


اتوبوسِ جاده ای متروک


در هر توقف


دلخوش به ایستگاه بعدی ام


به امیدی که


درانتهای مسیر


به انتظار ایستاده باشی


شاید
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
بازم مثل همیشششششششششششششه عالی

مصطفی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com

گاهی می برم از زندگی
گاهی می برم رگی را به که زندگی متصل می کند
گاهی می برم دلم را از هر چه دلبستگی ها
آری ، بریده ام هر چه بوده ...
تنها من مانده ام و کنج اتاق
سالهاست تنها در آبی که از چشمانم سرازیر است خیره به خود شده ام
کمی شور ...
شاید همین شوری باعث شده هنوز یخ نزده ام..
آری..بریده ام

مصطفی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
خوبی شما ؟ ما نیز خوبیم :)
زیباست اما هنوز به اون مرحله نرسیده ام که بعد زا بریدن بتونم وصل بشم به خدام
عد از بریدن نمیشه وصل شد...دستام هنوز زخمی هست. طاقت گرفتن چیزی رو نداره
شاید دوست دارم یکی دستامو بگیره...

خاطره شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام سعیده خوبی؟؟

شرمنده دیر اومدم خودت میدونی دیگه

مثله همیشه آپت حرف نداشت عالی بود عالی

آره قشنگ معلومه ک حال بهاره درگرگون شده بچه پررو نمیدونی چیا برام اس کرده بود

ای بابا کجای کاری بهاره بارون بند اومده آفتابی هواااااااااا خدا دید آق مهندس نیس گفت همون هوا آفتابی بشه خوبه ب نفعه سعیده هس ههههههه

این آق فرزاد خودمه بابا ای ول بهاره راستی سعیده جان این شاید اخرین کامنت این هفته م باشه میدونی دیگه سعی میکنم تا دوشنبه بیشتر بیام بهت سر بزنم اگ هم نتونستم دلگیر نشیاااااااااااااااا بعدش جبران میکنم
پس تا دوشنبهههههههههه میبینمت خانومی !!! بهاره جای من جبران میکنه دیگه چون هنوز اون وقت داره ولی خاطره نیستم تا ی هفته نفرستمش همش داره حرصمو در میاره

راستی سعیده فهمیدی بهاره چیکارکرده الان تو سایت محرابم برو ی نگا ب نظرش بنداز آبروتو برده آخه یکی نیس بگه ب تو چ فوضولیییییییییییییی خلاصه از من گفتن دیگه خودت میدونی با بهاره به به چ شود

راستی من سره قولم بود برات اعتبار فرستادم تو چی سره قولت موندییییییییییی


به به سلام خاطره خانوم خوبی شمااااااااااا؟؟

آره بابا شما راحت باش اصله کاریووووووو بچسب وقت واسه ما زیاده حالا جبران میکنی

بابا خاطره گیر ندین دیگههههههههههه حالا دیگه ن هوا بارونیه ن آق مهندس هس خیالتون راحت میزارین ب درد خودم بسوزم یا نهههههه

ن بابا خاطره این یکی دیگس خودمم نمیشناسم بهاره از این کارا بلد نیس بکنه ک ی فرزاده دیگس ک فک کنم اهل دیار خودمون باشه

آره بعدا باید حسابی جبران کنیییییییییییییی حالا بیخیال زیادی ب این موضوع فک نکن بلخره بهاره هم تشریف میبره نوبت اونم میشه

واااااای ن چیکار کرده بگو دیگه حسابی آبرومو برده میکشمش اگ آبرو ریزی بکنه برم ببینم چ گندی زده

آره بابا خیالت راحت سره قولمم ولی این بهاره همشو کشید بالا خاطره

ممنون خاطره جان ک اومدی

mehdi شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 07:44 ب.ظ http://terujen.blogfa.com

در من٬

آدم برفی ای ست

که عاشقِ آفتاب شده است ...!

و این٬

خلاصه ی تمامِ داستان های عاشقانه ی جهان است ...!

امیرمحمدپرسپولیسی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.safaei-1998.blogfa.com

سلام سعیده خانوم ببخشید فامیلی شما سلیمی نیاست

سلام

آخییییییییییییییی حتما یکیرو میشناسییییییییییییی ک فامیلیش سلیمیهههههههه فک کردی ک من اونم ن آقا پسرررررررررر ما اونی ک تو مخته نیستیم حالا بگو بینیم اینی ک گفتی کیهههههههه؟؟؟

حامد hSh شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 09:41 ب.ظ



چشمم روشن حالا دیگه آپ میکنی خبرم نمیکنی؟ واسه من خط و نشون میکشی؟ چی چی چی؟ شاخ وشونه میکشی؟ هاااااا؟

بار آخرت باشه ها. بهرحال ما پر رو تر ازین حرفاییم بگی نگی خودمون میایم شوما بخودت زحمت نده!

راستی سامولکس

خوبی؟بارون اومده اونجا؟{کی میشه سیل بیاد همتونو ببره من یکی راحت شم} اعهم داشتم باخودم فکرمیکنم این ک مکث کردم بخاطر این بود! {متوجه ک نشدن؟ آخه همیشه بچه ها بهم میگن بلندبلند فکر میکنی تو} بله ببخشید من هی مکث میکنم چیز خاصی نیس با خودم ی چیزایی زمزمه میکنم

راستی فرزاد مال کدوم بود؟ مال بهاره بود آره؟

سعیده واقعا فکر نمیکردم منو من! رفیق شفیقتو ب ی شارژ ب این خاطی خطره بفروشی.واقعا ک!ببین قیافم الان واقعا اینطوریه


آها راستی آپتم ریدیف بود.حسابی دیگه multi type کردی دیگه! همه جوره موضوع میذاری اینم ی نوعش بود! ایولا بابا!

راستی این اصله کاری کجاست؟دقیقا کجا میشه؟ آخه هی شما میگین اصله کاری رو بچسب دقیقا بهم بگین کجا میشه ک این خاطی خطر چسبیده بهش ول کنم نیس!

بله راستی آق مهندسیه کجاست؟ تنهایی تو! الهی مهندس برات بمیره () ک چ مجرد باشی چ متاهل باید تنهایی بکشه!

دیگه جونم بهتون بگه ک...

از طرف من به خاطره خانوم بلند بلند تبریک و شادباش بگید اصلا فکر نکنید ک دعوتم کردید ولی نمیاما نهههههه چون راه دوره جاده خطرناکه نمیرسم بیام خدمتتون اما از همین جا براتون آرزوی خوشبختی ،دل شاد و لب خندون دارم و اینکه ایشالله ب پای هم تا پای جون بمونن و زندگی کنن
(جون داداش فحش گذاشتم هرکی بگه این چقد فک میزنه ها!)

بابا بخدا شارز نداشتم بهت خبر بدم باور کن ولی جون خودم برات پی ام گذاشته بودم نمیدونم دیگه چرا واست نیومده قاطییییییی نکن حالا من از تو بدترمااااااااااااااااا

خیلی روووووو داری حامد مگ چیکارت کردیم هرچی دلت میخاد بارمون میکنی بعدشم نفرین میکنیییییییییییییی خیلییییییییی رو داری بخدااااااااا ک بلند بلندفکر میکنیییییییییی هاااااااااااااااان دارم برات؟؟؟

همون حقته ک بفروشمت تا تو باشیییییییییییی دیگه فکر نکنی واس من

ب تو چ بچه دهههههههه همش دلش میخاد از همه چی سر دربیاره عجب گیری کردم من از دست توووووووووووو حرف نمیشه زد

آق مهندسم سفره کاری تشریف بردن چیه مشکلی دارییییییی تو ک همه جوره گیر میدی خجالت نکش مشکلی هس بگوووووو
ینی تو بلدی از این دعاها واسه مردم بکنی هاااااااان الان ینی باور کنم خودت بودییییییییییی
خسته نشدی این همه فک زدییییییییییی اووووووه چ تو فحش بزاری چ نذاری من خودم فحش بارت کردم کجایییییییی کاریییییییییی

بازم ببخشید ک نتونستم جواب اساتو بدم باور کن موجودیم صفرهههههههههه جبران میکنم واست ممون ک اومدیییییییییییی راستی همه ی این حرفام شوخی بود جدی نگیررررررررررر

محراب شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

بابا عرفان . بابا امیدواری . بابا معشوق . بابا . . . .

نه واقعا تو حس میکنی؟ ماشالله تو انقدر پرجنبوجوشی که فک نکنم از این حسا کنی

نه ولی خداییش یهت حسودیم میشه که همیشه شادیو دلت خوشه ایشالله همیشه همینطور باشیو کنار آقا جواد همیشه خوشبخت باشی



بحححححححح سلام بچه ی مهدیشهررررررر چطوری تووووو؟؟

چیه ب ما نمیاد از این حسا داشته باشیم چرا تو فقط فک میکنی من شرو شیطونم هان محراب حالا ما ی وقتاییییییییی ی آتیشایی میسوزوندیم ول نیستیییییییییییی گیر نده دیگهههههههه آبرومونوووووووو بردییییییییی راستی میگم هنوزم شبا ب سلامتیه مجرداس داشتی چی گفتم فقط خودم میدونم چی گفتم البته شاید خودتم ی چیزایی حدس بزنیاااااا ولی واسه رد گم کنی بگییییییییییی متوجه نشدم ولی میدونم ک میدونییییییییی جون تو انقد حال میکنم حرص میخوریییییی

آره قشنگ معلومه ک حسودیت شده ب من با این قیافه ای ک تو داری شک ندارم اگ اونجا بودم داغونم کرده بودییییییییییییییی ولی ن حسودیت نشه چون منم الان مثه خودتم حالا بگذریم .......

غصه نخور بابااااااااااا ایشالله همه چی درس میشههههه نا امید نباش پسرررررررررر قنده عسلللللللل اوه داشتی چی گفتم

ملیح یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://ashna1363.blogfa.com/

مثل همیشه زیبابود گلم

ملیح یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://ashna1363.blogfa.com/

سلام آپم بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فاطمه یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://http://fatemeh-sheiton91.blogfa.com/

خیلی قشــــــــــــــــــــنگ بود

ملیح دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 08:43 ق.ظ http://ashna1363.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که اومدی...

شیما دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

نســـل مـــن "

نسلـــی اســـت ...

کـــه غـــرق در " معشوقـــه هـــای خیالـــی "

" پیـــر " میشـــود ........................!

بهاره دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام سعیده جون خوبی؟؟؟؟

داری ک امشب چ شبیه حسابی خوش میگذره همه بچه ها هم ک هستن آمارشو گرفتم نزدیکه ی 10 12 نفر هستیم چ شود اعهم منم داشتم مثه بعضیا بلند بلند فک میکردم

چ خبرا؟؟؟ میبینم ک رفیقای محترمت هردوشون تشریف دارن بابا ای ولاااااااااا ب شمااااااااااا

چیه حالا نوبته منه گیر دادی الان ب من مشکلی داری تو با فرزاد چی میکشه سعیده از دست تو الان میفهمم ک چرا سعیده میگه نمیخاد توروووووو ببینه همین کارارووو کردی ک بیچاره حرف از اومدنت میشه قاطی میکنه؟؟؟
میگم سعیده سابقه رو خراب هاااااااااا الان دوستت باور نداره ک تو ازاین حسا هم دارییییییییی بابا داره خوبشم داره ببین ببین باز دارم قاطی میکنم چی ب هم گفتین ک فقط خودتو خودش میدونه بگو تا نزدم لحت نکردم هی میری رو مخه من مگه من هر چی ک داشتی بالا نکشیدم تو چ جوری با اینا حرف میزنی مهندسم ک هنو تا آخر هفته نیس منم ک حالا حالا ها قصد ندارم برگردونم !!!!
بعدشم من فقط ی سوال از دوستت کردم خب میخاستم بدونم دیگه قصد بدی نداشتم ک چرا الکی با خاطره نشستین بزرگش کردین حرفموووووووو خودت میدونی من تو قضیه ی ناموسی حساسم حالا برم ببینم جوابمو داده یا ن اینجا ک خبری نیس

میگم واقعا این حامد بلده از این دعاها واسه کسی بکنه شک دارم خودش باشههههههه حالا اااااااا ممنون حتما ب خاطره میگیم نیس خیلی باهاتون کنار میاد ولی خب چشم میرسونیم
ما هم امیدوارم ی روزی شما ازدواج کنیییییییییی بلکه این سعیده ی نفسه راحتی بکشه دلم دیگه براش میسوزه بهر حال امیدوارم شما هم خوشبخت بشین همچین محراب
خب دیگه سعیده زیادی حرف زدم الان خودم زحمتو کم میکنم شب میبینمت ولی میگم این وسط واسه ما بد نشدااا امروز تو مرخسی هستیم جون بهاره انقده سختمه سره کار رفتن ک نگوووووووووو ولی کاریش نمیشه کرد

تا شب سعیده جونم

سلام

اووووووووووووووووه بترکیدی دختررررر چقد فک زدی

آره نمیدنم اونوقت چرا شما دوتا ی کوچولو خصوصیاتتون مثه همه میگم بهاره جان مطمئنی تو انتخابه ........ چیز هیچیییییییی بیخیال همون داش فرزاد باشه بهتره

جدا بح چ شود حسابی خوش میگذره امشب

آره تشریف میارن ولی رو مخه منن آخ گفتی بهاره الان ب حرفم رسیدیییییییی ببین چی میشکم من دیوونه نشم جای شکرشههههه

بابا این کلا هیچی رو باور نداره فک میکنه فقط بلدم شر درس کنم هی میگم ماله قدیما بود تو کتش نمیره ک نمیره بابا بیخیال بهاره جون تو چیزه خاصی نیس همیجوری گفتم تا حرصشو در بیارم باور کن همش رو مخم بود خاستم ی تیکه بیام واسش ک ما ی چیزایی میدونیم

آره حتما برو بهاره جان اونم چ جوابی داده آخی طفلیییییییییییی بچه جوگیر شده حالا شما زیاد جدی نگیرااااااااا خودت گفتی ک درگیره یکی دیگه ای سره حرفتم واستاااااااااااا نزنییییییییی زیرش بهاره

آره بخدا منم شک دارم نیس تا حالا از این بچه این حرفارو نشنیدم ی خورده سخته باور کردنش ولی کاریش نمیشه کرد دیگه
آره خب ب ما هم ی خیری داش ک واسه ی روز نریم سره کار

تا شب بهاره جان ممنون ک اومدی

مصطفی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

آدمی که دلش میشکنه دعا یادش میره ...
دنبال مقصر میگرده و به خدا میگه : ای خدا. مگه چیکار کردم که این بلا سرم بیاد..

بابا تو همه جوره شاکی هستیااااااااااااا

ی خورده امیدوار باش نا امیدییییییییی چرااااااااااااااااااااا

فاطمه دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام خانومی مهربون بچه هاااااااااااااااااا چطوری خوبی؟؟

شرمنده ک دیر ب دیر میام دیگه خودت حالو روزمو میدونی از ی طرف درسو دانشگاه از ی طرف خونه زندگی اصلا فرصت نمیشه

وای سعیده خدا بدادت برسه چیکار میکنی با فک زدنایه بهاره حوصله داریااااااااا میشینی جوابشم میدی سعیده جونم مثل همیشه عالی بود بابا کمتر شیطونی کن تا همه باورشون بشه ک از این حسا داری هههههه نگا هیشکی باور نمیکنه راستی الان تو سایته دوستتم بابا شماهاااااا اینجا هم دست بردار نیستناااااااااااااااا همه جا میرن آتیش میسوزنین

خب دیگه سعیده جون شب میبینمت دیر نکنیااااااااا زود بیا بیشتر دور هم باشیم مواظب خودتم باش

سلام فاطمه جون بابا حسابی خجالتم دادیاااااااااااااا نگاااااا آب شدم رفتم زیره زمین یکی بیاد منو جمع کنه ههههههه

مهم نیس فاطی جونم همین ک اومدییییییییییی ممنونم

آره فاطمه خدا بدادم برسه دیگه چیکار کنم بهار جونمه عاشقتونم برامم مهم نیس ک زیاد فک میزنین همین ک میان کلی خوشحال میشم



بابا فاطمه تو هم خوبه حالا مثه قدیما نیستم اونوقت چی میگفتین این محراب ک هیچ جوره باور نداره شما هم هی بهش حق بدین

مرسی فاطی جون ک رفتی جبران میکنم چشم حتما زود میام چ شبی شود هههههههه چ آتیشایی بسوزونیم جون فاطی ضد حال نزنیااااااا

ممنون ک اومدی فاطمه جان

negar دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com/

سیلام سعیده جون خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟خعلی دلم واس تو تنگ شده بود؟؟چوطوری دخمل؟؟؟؟اینترنت حجمی گرفتیم فعلا هستم ولی دیگه واس امتحانا نه...خیلی خیلی خوشحالم که نت دارم...ههههههههههههههه
فردا شاید باشم عسیسم...باهم بحرفیم...فدات...بوس باباییییییییییییییییییییییییی

سلاااااااااااااااام

وااااااااااااای نگار خیلی خوشحالم دخمل بینظیرییییییییییییییییی

منتظرتم حتما بیااااااااااااااااا

ملیح سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://ashna1363.blogfa.com/

خواهش می کنم ببخشید اگه دیر شد

ملیح سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://ashna1363.blogfa.com/

خدا قسمتت کنه اگه بدونی چقد پردردسرن...
من که دیگه بریدم بیخوابیهای شب کلافه ام کرد

عزیزم هنوووووووووو واسه ما زوده خودمون بچه ایم

شیما سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

در کافه
کنج دیوار
رو به روی هم
خوب شد قهوه مان را نخوردیم !
حرفهایمان به اندازه کافی تلخ بود...
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
سلامممممممممممممممممممممممم

بهاره چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام دخملیییییییییییییی خوبیییییی؟؟؟

سعیده در چ حالییییی جون بهاره من داغونه داغونم امروز ب زور از خواب بیدار شدم میگم خدا بهمون رحم کرد کلاس ملاس نداشتیماااااااا وگرنه کی حوصله داشت بره وای سعیده دیروز خیلی خوش گذشتاااااااا ولی آخرش تلخ بود خاطره با اون گریش ب همه ضد حال زد دختره ی دیوونه انگار کجا میخاد بره هنوز ک ندیدمش ببینم نفلش کردم

بحححححح فاطی خانوممم هستن ک
راستی شنیدم ک بایرن مونیخ جونت دیشب 1.6 برده بححححححح چ شود ولییییییی فایده نداشت ک گرفتی ک منظورموووووووووو آخی طفلی بچه راستیییییییی از آق مهندس چ خبررررررررر نیومده هنوز
جون سعیده انقد خستم ک حاله فک زدنو ندارم فقط اومدم بهت ی سر بزنم گفتم دو روزه نبودم بیام ببینم چ خبرا هس !!!!

عصری میبینمت جون بهاره دیر نکنی باز میرم میمونیاااااااااا سره ساعت 4 دمه در باش اوکیییییییییییی !!!!

میبوسمت مثه همیشه سعیده جون مهربونم

سلام بهاره جان مسیییییییییی خوبم تو خوبی؟؟

منم دقیقا مثه خودتم بهاره داغون آره باز خدارو شکر کلاس نداشتیم این خاطره هم دیگه اصلا هیچیییییییییی دختره ی بد بچه شده بود ولی خب حقم داره بهاره آدم ی کوچولو دلش میگیره دیگه آخه داره ازخانوادش جدا میشه نمیفهمی توووووووو رفتی حالتو میبینیم

آره بابا بایر جونمه دیگه دیدی چیکار کرده دمش گرم

بهاره خانوم میشه ضد حال نزنی بزار بدرد خودم بسوزم دیگه هی تیکه میندازه آره گرفتم چی میخاستی بگی چ گیری کردم من از دست شماهاااااااا

ن بابا قرار بود جمعه دیگه باید ولی نشد شنبه یا یکشنبه واااااااااااااااااااای

هنوز حالشو نداشتی بهاره از این بیشتر میخاستی فک بزنیییییی انصافتو شکر باباااااا گیر نده دیگه بهاره خودتم میدونی من زود بیاااااا نیستم الکی خودتو خسته نکن اصلا میدونی انقد کیف میکنم وقتی قاطی میکنی غر میزنییییییییییییییی اصلااااااااا دوست داشتنی میشیییییییییییی جون سعیده ههههههههه

ممنون ک اومدی بهاره جونم صد فه بهت گفتم این ی کلمه رو اینجا نگوووووووو زشته بدآموزی دارییییییییییی یکی رو میشناسم خیلی بیجنبه تشریف داره ی هوووووو دیدی اونم برگشت گفت اونوقت من چیکار کنم هان هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

negar چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 02:14 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com/

سلام سعیده جون...تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره خوب شدم ....راسی شاید امروز فردا نتم تموم شه...نه اینکه حجمی واسه همین...قربونت....فعلا بای

ملیح چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 02:57 ب.ظ http://ashna1363.blogfa.com/

نازییییییییییییییییییییی مگه چن سالته گلم؟ راستی چرا پروفایلت فعال نیس هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هست خانومیییییییییییی

رو اسمم کلیک کنیییییییییییییی حلهههههههههه

negar چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com/

سلام سعیده جون خوبی گلم|؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟دلم برا تنگیده خیلی ...بیا با هم بحرفیم...

خانومیییییییییییییی

اومدم ولی نیستی توووووووو کجا در رفتی نگارییییییییییییی

بهنوش پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام خوبی جووونم وا وا وا جه غلطا جه بساتی بهم .چه این چخمله ادم رقصش میکیره با اهنکت نمیدونم برقصم یا کامنت بزارم ههههههه خولاصه دوستت دارم من بیجاره عاشق این اهنکم همیشه تو ماشین تا ته صداش اووووج میدم خخخخخخخ

سلااااااااااااااااااام بهنوش جان خوبی آبجی جونم

بابا مگه من صد دفه بهت نگفتم قبل اومدن بهم خبر بده من قلبم ضعیفه آخر سکته میکنمااااااااااااااااااا خب ی اس بنداز تا بدونم دیگهه

وااااااااااااای بهنوش خیلی خوشحالم ک اومدی بهم سر بزنی

زهر مار بمیری تووووو آبرومو بردی بی جنبه نمیدونم چرا هر چی رفیقه بی جنبس دوره من جمع شدن ی خورده خودتو کنترل کن دیگه ناکس

دقیقا منم مثه توام بهنوش تو ماشین صدا میره بالا انقده کیف میکنم با این آهنگههههههههههههههههه

مرسی ک اومدی آجی جونم بووووووووووووووووووووووس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام عزیزم خوندم دختر آذری.خوشحال میشم دوستای خوبی بمونیم تا همیشههههههههههههههههههههههههههه

سلام خانومییییییییییییییی

چشم هستم تا همیشههههههههههه

Fatemeh جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 02:38 ب.ظ http://hastar1990.blogfa.com

عاشق اسمــــم می شوم

وقتــــی

تو صدایـــــــــم می کنــــی!

شیما شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور ...
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنه دوستت دارم

...و.....و ....شاید کمی بیشتر از آن

خاطره و بهاره شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

خاطره:

سلااااااااااااااااااااام وااااااااااااای سعیده نمیدونی چقد دلم برا وبلاگت تنگ شده بود انگار ی سال بود نبودم ههههههه

بابا تو ک مطلب جدید نذاشتی اخی حوصلشو نداریااااااا فدات بشم بابا تا چشم رو هم بذاری آق مهندس برگشته غصه نخوررررررررررر سعیده دلم برات خیلی تنگ شده بود فقط دو روزه ک ندیدمتاااااااااااااااا امروز میام ببینمت جایی نریااااااااا راستی ب سایت محرابم رفتیمااااااااا سعیده بهاره آبروتو برده ی چیزی گفته ک بخونی قاطی میکنی

بهاره:

سلام سعیده جونم خوبیییییییییی بابا دروغ میگه چیزه خیلی خاصی نگفتم قاطی نکنیااااااااااااا

حالا چی بهت گفته ک کلا نا امید شدی از زندگیییییییی ببین باز دارم غیرتی میشماااااااااا صد دفه گفتم بهت تو دنیای مجازی ی طوری حرف بزن ک منم ملتفت بشم هی میری رو مخم زود تند سریع بگووووووووو

عه راستی میبینم ک آبجی بهنوش جونتم هست حرفیدی ایندفه سلام مارو هم برسون

سلااااااااااااااام خاطره جونم چطوری شمااااااااااا خوش میگذره زندگی؟؟

مرسی خانومی منم دلم برا تو تنگ شده بود

ای بابا خاطره باز اومدی شروع کردی بیخیال دیگه

باز چیکار کردین ناکسااااااااااااا هر جا میرین حتما باید آبروی منو هم ببریناااا کاریتون نباشه بهاره میکشمت

آره باور کردم دروغ میگه قشنگگگگگگگگگ معلومه از حرفات

ب تو چ فوضوووووووووول واسه من غیرتی نشوووووو من خودم از تو بدترم میزنم لحت میکنماااااااااااااا

چشم حتما میرسونم من ی سلامی بهت نشون بدم حالشوووووو ببری ناکس

شیما شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

بعضی وقت ها سکوت همان دروغ است ولیکن کمی شیک تر،روشنفکرانه تر و با وظیفه کمتر...

زهرا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://harchiketobekhay.blogfa.com

یادت را از من نگیر...

بگذار من هم مثل سهراب بگویم:

دلخوشی هایم کم نیست!

free دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://ganjineyeqalbha.blogsky.com/

سلام..نوشتت قشنگه...خوب نوشتی...ولی وقتی پر درد باشی میشه دید خدا حواسش هست ولی دردت هیچ وقت کم نمیشه فقط واس اون لحظه که به خدا متصل شدی آرومیو بعدش درد دوباره به سراغت میاد...دوباره از اینا بنویس قشنگه

حجت جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.Royayekhiseman.blogfa.com

خیلی خوب بود.افتخار بده به منم سر بزن.خوشحالم میکنی.

saeedeh دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.saeedeh-abdolmaleki.blogfa.com

هی رفیقــ.. !

زیاבیــ خـوبیــ نکنــ...

انساלּ استــ .... {فراموشکــار} استــ =(

ازتنهاییش کـهــ בربیایـב...تنهاییتــــ را בور میــ زنـב...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد