اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

به نام عشق

      به نام خدا خالق انسان به نام انسان خالق غمها به نام غمها بوجد آورنده ی اشکها


     به نام اشک تسکین دهنده ی قلبها به نام قلبها ایجاد گر عشق وبه نام عشق زیباترین


     خطای انسان!!!


      دختری از پسری پرسید:آیا منو قشنگ میدونی؟پسر جواب داد:نه! پرسید:آیا دلت میخواد


      تا ابد با من بمونی؟گفت: نه!سپس پرسید:اگر ترکت کنم گریه میکنی؟و باز بار دیگر تکرار


      کرد نه!!! دختر خیلی ناراحت شد ....وقتی برای آخرین بار لحظه با چشمانی که پر از اشک


      بودبه پسر نگاه کرد....پسر دستهایش را گرفت گفت:


      تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی....من نمیخواهم تا ابد با تو باشم بلکه من نیاز دارم


      که تا ابد با تو باشم و اگه روزی مرا ترک کنی....گریه نمیکنم می میرم!!!!!




نظرات 28 + ارسال نظر
فقط خدا یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://136991.blogfa.com

سلام زیبا بود
ممنون از این که سر زدین

مهران از کی تا حالا یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://mehranf8.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم من اول شدم.
چطوری سعیده جان.
واقعا آپ قشنگی بودش.
ایول ایول آبجی<بعنی خواهر>سعیده رو ایول.مرسی که امدی سر زدی بازم بیا .
راستی اسم ما رو هم با خانومم اضافه کنش عزیز.

خاطره یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

سیلااااااااااااااااااااااااااام چطولی خانومی؟

حال کردی با چه سرعت اومدم تا گفتی پریدم اومدم بح اولم که شدم بزن کف قشنگروووووووو

بابا چیکار کردی سعیده سلطان قلب ....نمیگم بد اموزی داره البته میدونم بعضیااااااااا گرفتن مطلبو که منظورم کیه ولی خب ما سانسورش کردیم راستی بلخره نفهمیدم قضیه ش ذ چیه باشه نگو سعیده خودم میفهمم آخرش هی لج منو در بیار خداییش حال کردی اول شدم راستی به بهاره گفتمااااااا بیاد خدا میدونه که کی بیاد میدونی که تا با طرفه همه رو بی خیال میشه اوه اوه دیدی چی شد سوتی دادم بهاره بیاد ببینه فاتحم خوندس ولی خداییش وقتی عصبی میشه هااااا قیافه دیدن داره یه چیزی شبیه این میشه هه هه هه

خب دیگه رفع زحمت میکنم تا بعد میامااااااااا باز ولی خداییش دیدی با چه سرعت اومدم حال کردی رفیق؟

سلاااااااااااااااام

اخی بمیرم خاطره واست دیدی چی شد جا موندی قبل تو اومدن بمیرم یه بار خواستی عین بچه ها ذوق کنیااااااااا نشد ولی سرعتت کم بودهااااااااااااا دیر رسیدی

خاطره من تو رو میکشم این چیه گفتی هنو سانسوریش کردی اگه نکرده بودی چه جوری میخواستی بگی آخه خدا جون من چه بدی به درگاهت کردم اینارو نصیب من کردی همون بهتر که اول نشدی هنو اول نشدی اینطور جو گیر شدی میشدی چیکار میخواستی بکنی نگا تورو خدا واس چی اومدی می مردی یه نطر هم میدادی واس من اومده چوقولیه بهاره رو میکنه ای جاریه بد

حسین یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://hossein.pr1000@yahoo.com

ای بابا ما پیر شدیم و از این شعرا سر در نیاوردیم.
من که گیجم نفهمیدم چی شد ولی قشنگ بود.

حامد HmD یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام.سعیده شنیدم تو شهرتون نوشابه رو بعضیا با چنگال میخورن آخی الهی اکشال نداره تمرین کن دفعه بعد اول میشی
سعیده دیگه از شمام گذشته بابا.این چیز میزا چیه.شما خرت از پل گذشته باید بری راجب آیین همسرداری پست بذاری

زود باش بگو منظورت از این نوشابه چی بود تا خفت نکردم من اعصااااااااااااااب ندارم میزنم داغون میشیهااااااااااا

بعدشم دوس دارم اینجوری آپ کنم مشکلی داری بگو تا واست حلش کنم هی میخوام باهات مهربون باشم نمیذاری کهههه

مهدی یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.terujen.blogfa.com/

سلام آبجی
واقعا پست قشنگی بود
آفرین

بهاره یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

سیلااااااااااااااااااااااام بر سلطان قلبه .........بزار نگم این جوری هیجانش بیشتره خب چه خبرااا خوبی خوشی میبینم که بعضیاااااااااا حسابی رفتن تو اعصابت سعیده اخی بمیرم برات اخه برادرم رفیقه من به این مهربونی چرا اخه اذیتش میکنی تنها گیر اوردی خب حالا بگذریم جدن قضیه نوشابه چی هست ملتفت نشدم یکی روشنم کنه بینم چه جوریاست؟؟؟

به به چشمم روشن میبینم که جاری عزیزم البته دیگه برام عزیز نیست هر کی هر چی دلش میخواد بهش بگه چوقولیه منو کرده چش نداره منو ببینه بزن چپت کنم خدارو شکر همون که اول نشدی وگرنه اوضاعی داشتیم نگاااااااااااا اخه به اینم میگن جاری جاری هم جاریایه قدیم والااااااا

خب حالا بگذریم اصلا واسه ادم حواس نمیذارن که یادم رفت واس چی اومده بودم عزیزم سعیده جونم زیبا بود مثل همیشه خیلی هم با احساس نوشته بودی قابل توجه بعضیاااااا
که میگن ..حالا بگذریم نمیگم بذار فکر کنن نفهمیدیم چی شده

میخواستم اون شعر همیشگیمو بگم ولی نمیگم فقط میگم دوست دارم میرم زنگ میزنم به این جاریم تکلیفمو باهاش روشن کنم ..... دیگه یا جای من اینجاست یا جای اون

سلام بهاره جان

آخه من به شما دوتا چی بگم خداااااااااااااا به دادم برس دیگه نمیدونم چیکار کنم شد شما یه بار مثل بچه یآدم بیایید نظر بدید برید همش باید حرص منو در بارید

نمیدونم به خدا چی بگم فقط میتونم بگم بهاره میکشمت با اون جاریت صبر کن مگه گیرم نیوفتید .......

فقط خدا یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://136991.blogfa.com

سلام من شمارو لینک کردم شماهم میتونید منو به اسم وبم لینک کنید

حامد HmD یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

عزیزان نگران نباشید. فکر کنم اونیکه باید بفهمه خودش فهمید قضیه رو!
(تعجب میکنم ی همچین اصطلاح تابلویی ب گوشتون نخورده!)

عزیزم حالا به گوش ما نخورده شما لطف کن به گوش ما برسون

چه میشه حالا مگههههههههه؟

Fatemeh دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://hasrat1990.blogfa.com

به نـدرت پیـدا می شن آدمــایی که ...
بهشون مـحبت بکنـی و بعـدش پشیـمـون نشـی ...

خاطره دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

سلااااااااااااااام اخ آخ دیدی چی شد دیروز انقد جو گیر شدم اصلا نفهمیدم واس چی اومده بودم شرمنده ولی عوضش امروز اومدم جبران کنم خب بابا آدمیزاده دیگه شما ببخشید به بزرگیتون ...زیبا بود سعیده جونم مثل همیشه با احساس قابل توجه بعضیاااااا که چش ندارن ببین خب عزیزم راحت بگو واس آینده ی خودم میخوام دیگه چرا بحثو میکشی به یه جا دیگه والااااااا راحت بگو خودتو خلاص کن مگه نه سعیده جون بعدشم این منظورش منم ببین سعیده این هر چی دلش میخواد میگه بعدش به من میگی بی خیال خب بابا نمیتونم بی خیال بشم ببین هر چی میخوام خونسرد باشم نمیذاره که آقا جون حرف حسابت چیه؟چرا هی بهم گیر میدی ؟والااااااااااا
خلاصه سعیده جون بابت دیروز شرمنده یا به قول خودمون آف ادر بنی .....

سلاااااااااام بح خاطره خانوم دیدی جو گیر بودن اخر عاقبت خوبی نداره هاااا دیگه تکرار نشه آره دیقیقا باهات موافقم خاطره جان حالا شما این دفعه رو ببخشید بچه روش نشده بگه یه جوره دیگه گفته ببین الان میاد میگه شما سال چندی میدونم دیگه میشناسمش!!باشه آقا جون شما بزرگی حرفی هم نیس قبول

عزیزم خاطره جان شما همین طور به خونسردیت ادامه بده موفق میشی میدونم بعدشم هنو مونده بنده شما آف ادریم کجاشو دیدی حالاااااااا تا تو باشی دیگه جو گیر نشی از همه چیزو همه کس گفتی الا اونی که باید میگفتی حالا حالا باید نازمو بکشی تا من شما آف ادریم ..

حامد HmD دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

به به بنازم به این هوش و ذکاوت یعنی فلاسفه و منجمان ب این حد باهوش نیستن. تازه اومده میگه منظورش منم پ ن پ منظورم سعیده بود ب در گفتم دیوار بشنوه.سعیده تو یکی ک میدونی من کمتر از 30 ب این چیزا حتی فکرهم نمیکنم ، بماند حالا.
قابل توجه سلماس نشینان : میگن آدم نوشابه رو با چنگال بخوره اما ضایع نشه. مثه همون پنچری قطار گرفتن و ماکارونی با نی خوردن و کف اقیانوس قلیون کشیدن و با ویلچر شنا کردن و... ایناست دیگه.ک ماشالله هزارپا افرادی هستن که همه اینا رو تجربه کردن و به درجه مجتهدی رسیدن!

از دست حامد چی بگم اخه به تو بی خیال دیگه بابا الان بیاد ببینه جای تو من کتکرو میخورم هاااااااااااااا بعدشم تو هم شدی عین داداشام پاتونو کردین تو کفش که تا 30 سال بحثی از ازداواج نباشه بی خیال بابا میترشین هااااااااااا اون وقت دیگه هیشکی بهتون دختر نمیده هااااااا گفته باشم نگی نگفتی

شیما دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

دِلـَـــــمــ ؛

گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد !

گـ ـاهے میــ ـسوزَد !

و حَتے گــ ـاهے ،

گــ ـاهے نـَ ـه خیــلے وَقتـــ هـآ

امیـــ ـشِکَند

مصطفی دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com

امده بودم تا بنویسم برایت
اما بودنت برای من فرصتیست تا به تماشای تو بنشینم
نوشتن را کنار میگذارم تا زمانی که هستی
ثانیه ثانیه ام برای دیدن توست...

nullboy دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.nullboy.blogfa.com

خدایا؛
«تو»؛
آن مشترک مورد نظری هستی؛
که همیشه در دسترسی …



ممنون سعیده !

رضا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

چشمــان پــرنــده را کــه از او بگیــرنــد،
پــروازش بــی نهــایــت می شــود!
چشــم هایــم در دســت تــوســت،
بــی نهــایتــم بــاش ...

رضا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

گـاه בلـَـمــ مےـگـیرב
گـاه زَלּـבگــے ωــَـخـتــْــ مےـشَـوב
گـاه تــَـלּـهـا , تــَـלּـهـایـے آرامـِـشــ مـے آورב
گـاه گــُـذشـتـﮧ اذیـَــتـَمـ مـیـکــُـنـَב
ایـלּ `گـاه هـا`... گــَهـگـاه تـَمـامــ روز و شـَبــ مـَלּ مےـشَـو לּـב
آלּـوقـت بــُـغـض گـِـلـویـَم را مـےـگـیـرב !
בرُωـت مـِـثـل هـَـمےــלּ روزـها ...

رضا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.lahzedidarmanoto.blogfa.com

سلام سعیده جان
خوبم مرسی
سلامتیت خبری نیست
اساسا خوبی روبراه هستی.روزگار اساسا حال میده؟

خاطره و بهاره سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

خاطره:سیلاااااااااااااااااااام بر شماااااااااااااااا احوالتون اقبالتون خوبه خوشه خدارو شکرررررررررررر اح اح سعیده دیشب حالمو بهم زدی چنشم شد اییییییییییش اصلا ازت انتظار نداشتمااااا آخ یادم رفت بگم منظورم چیه قابل توجه بعضیاااااا اخه دیشب شاهد یک صحنه بسیار بسیار لوس بودم هی این به اون مسیج میداد هی اون به این مسیج میداد ولی خداییش خیلی تیز بودهاااااااا در جا فهمید هنو موندم این همه هوشو از کجا اورده اهان اون بالا یه چیزی خودم اقا جون بله ما ضایع شدیم الان مثلا میخوای چیکار کنی دلت خنک شد یا هنو میخوای به ما گیره سه پیچ بدی بگووو تعارف نکن والاا هی ادم میخواد به روی خودش نیاره نمیذارن که.............

بهاره: اووووووه چه خبره بابا ما هم هستیمااااااااااااااا نمیذاره که انقده حرف میذاره که مخه ادمو میخورده آخ ببخشید یادم رفت سیلام بدم نمیذاره که والااااااااا بابا ای ول به این هوش یه اسفند براش دود کنید بابا راستی میگم با این هوشی که داشت تو کنکور نفر چندم شده حالاااااااا؟ بابا بزن کف قشنگرووووووووووو چرا نشستی !!!

آخیش بلخره راحت شدم فهمیدم که قضیه نوشابه چی بود اخه بچه نمیگی نزدیکه امتاحاناته به اندازه ی کافی مخامو کلید شده تو هم قفلش میکنی/انصافم خوب چیه هااااااا !!!خدا پدر مادرتو واست نگه داره بچه ی خوب

به به سلام بر شماااااااااااااا مغسی احوالمون خوبه شما چی خوبید خوشید
از دست تو خاطره چی بگم آخه من به تو ولی خداییش خودمم موندم هنوز چه جوری فهمید هر چی نقشه کشیده بودیم همشون خراب شدن حیف شد هاااااااااااا

بححححححححححح بهاره خانوم هم هستن کهههههههههه بلخره مختون وا شد بهاره الان بشین قشنگ درساتو بخون چون بنده دیگه تصمیم گرفتم هیچ گونه کمکی در حق شما دوتا نکنم گرفتی مطلبو همون یه بار رسوندم بهتون برا هفت پشتم بسههههههههههههههههه

شیما چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

تَقدیر را بَراے نَیامَدنتـ بهـانه ِ نَکن

مَرد باش وَ بگو:

نَخواستے وَ نَیامَدے

رضا جمعه 15 دی 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

سلام
بهله خوبم خوشم چرا نباشم فدات
ما همینجا هستیم اساسا شما نیستید سر نمیزنید بهله
.
.
.
سعیده جان نووکرتـــــــــــــــــــــیم اساسا

خاطره و بهاره جمعه 15 دی 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

بهاره :سلاااااااااااااااااام بابا سعیده صبح جمعه ای هر چی زده بودم پروندی کهههههههههههههههه بابا من رو تو حساب کردم شب زود میخوام صبحا هم زودتر پا میشم یعنی چی میگی نمیرسونی نگووووووووو تو رو خدا شوخی نکناااااااااا قلبم ضعیفه می اوفتم میمیرم خونم می اوفته گردنت هاااااااااا گفته باشم جون من نکن این کاروووووووو تو که اینجوری نبودی میدونم دیگه از وقتی که با بعضیاااااااا می پری اینجوری شد سعیده جونم قربونت بشم فدات بشم بگووووو شوخی کردی
خاطره:بابا سعیده تورو خدا نکن این کارو میدونم دیگه بهاره راس میگه از وقتی که با بعضیاااااااا می پری اینطوری شدی هر چی فازه منفی تو به آدم میدی اح پروندی دیگه هموش مثلا میخواستیم صبح جمعه ای فاز مثبت بهت بدیم نذاشتی دیگه میدونم باباا شوخی میکنی بعدشم چه جوری انتظار داری منو بهاره بشینیم درس بخونیم وقتی نمیگی قضیه ی ش ذ چیه؟هاااان خب بابا مخم هنگ کرده همش داریم فکر میکنیم که این ش ذ مخفف چیه؟تو هم نمیگی که!!

ولی یادت باشه هااااااا هرچی زده بودیم پروندی خوشمل خانوم راستی سلطان قلبه ......... نمیگم خودت میدونی منظورم کیه ایشون در چه حالی هستن؟

به به سلام برشما رفیقان گرامی احوالتون بابا دمتون گرم صبح جمعه ای به ما سر زدید ولی خواب دیدید خیر باشه هر چی التماس کنید بنده نظرم عوض نمیشود بعدشم این چرتو پرتا چیه گفتین هر چی زده بودیم پروندی خاک تو سرتون کنم بد اموزی داره نگید بعدشم بنده خودم این تصمیمو گرفتم به بعضیا چه اخه پای اونو میکشید وسط اصلا خوشتون میاد یکی هی گیر بده بهتون نهههه حقتونه؟شما لطف کنید فاز مثبتتون واس خودتون نگه داریم اتفاقا هر چی فازه منفی بود بهم دادید خسته نباشد ...همون بهتر که نفهمید قضیه ش ذ چیه کم میکشم از دستتون همینم مونده که اینم بهش اضافه بشه والاااااا بعدشم خاطره خانوم مگه شما ناموس نداری بزنم فکتو بیارم پایین هان؟

حامد HmD جمعه 15 دی 1391 ساعت 12:12 ب.ظ


یعنی نظراتو خوندم ی پا اینور ی پا اونور...... به حالم!
گفتم بیام نت حال و هوام عوض شه این نت لعنتیم ک همه حرف از امتحان میزنن.بابا خدایی خوش بحالتون حداقل میتونید تقلب بزنید.ما ک پیام نوری هستیم امتحاناش انگار کنکورتافل داره برگزار میشه 50 تا مراقب میریزن ب شعاع 5متر هم هیشکی امتحانش مث تو نیس آنتن پران هم گذاشتن.خلاصه خیلی خیسکیته.وول بخوری 3تا مث اسب میان بالاسرت ک چته!!!
راستی شماها کدوم دانشگاهید؟؟؟

پس تو هم عین منی من که هر چی میخونم دود میشه میره هواا ازبس استرس دارم قلبم میاد تو دهنم بابا تقلب چیه من که دیگه تصمیم گرفتم این بار مثل بچه ی ادم سرمو بندازم پایین کاری به کاری کسی هم نداشته باشم شما هم لطف کن به اینا اینجوری روحیه نده خوش به حالتون یعنی چی اخه من بد بخت بی چاره میشم اونا خوش به حالشون میشه انصافه آخه دقیقا حالتو میفهمم حامد اخه ما هم پیام نوری هستیم ولی خداییش اون دفعه رو شانس اوردیم من که سکته رو زدم باورت نمیشه فشارم افتاده بود اصلا نفهمیدم خودمو چه جور کشنودم از جلسه بیرون این دوتا که اصلا ادم بشو نیستن ولی من دیگه هیچ کمکی بهشون نمیکنم شما هم لطف کن اینقدر براشون فاز مثبت نفرس

حامد HmD یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

چ جالب شمام پیامک نورید؟
پ چطوری تقلب میزنید؟مگه تو هر امتحان شماره صندلیهاتون تغییر نمیکنه؟
اشکالی نداره.بچه مثبت بازی درنیار.تونخ اینکه درست نیست و شرعی مرعی اشکال داره هم نرو.تا جاییکه میتونی برسون.ازتو ک چیزی کم نمیشه بذار ی بنده خدا دیگه هم خوشحال شه!

با با خب بد بختی منم همینه دیگه همیشه یا دوتا صندلی از اونا جلوترم اونا پشت سرم میشینن یا اینکه کنار هم اما تو یه ردیفه دیگه هستم که باید هر جوری هم شده برسونم بهشون به قول خودشون دو صفحه رد میکنن از کتابو به امید من اصلا اینا مادر زادی این طورین از همون بچگی یاد گرفتن منو بد بخت بی چاره کنن همش باید سره امتحان من بهشون برسون خداییش از همون بچگی یاد گرفتن اصلا زورشون میاد یه دوصفحه اضافه بخونن اگه بهشون برسونم میشم سعیده جان خوشملم اگه هم نرسونم میزن شلو پلم میکنن البته بنده امسال شلو پل شدنو ترجیح میدم به بدبخت بی چاره شدن بابا خب یه مش نظام داریم منظورم استاد نظام دوست هست بهش میگیم مش نظام عین جغد به آدم نگا میکنه یه بار نزدیک بود بی چاره بشم ولی خوشبختانه مچه یکی دیگرو گرفت اولش فکر کردم داره میاد منو خط خطی کنه ولی بعدش دیدم نه رفت تحه سالن ولی اینبار دیگه نمیخوام این کار بکن بعدشم بنده از اول بچه مثبت بودم شما دیر ملتفت شدی اصلا بنده تو دانشگاه به مثبت بودن نمونم آقاااااااااااااااخب زور بزنن یه خورده بیشتر بخونن مگه من ادم نیستم بچه تنبلاااااااااااااااااااااااااااا ببینم نکنه تو هم عین اینااااا هستی دنبال یکی میگردی بهت برسونه هاااااااااااااااااااان

مازرونی یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://mazendroni.blogfa.com

پاییز شدم تـــا تو بهـــــارم بشوى
پرونده سبـــــز روزگــــارم بشوى
اى عشق چرا مثل دلم زرد شدى
من صبر نکردم که دچارم بشوى

خاطره یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام

به به اینجا رو در نبود ما بعضیاااااااااااا رفت و آمد میکنن نه خوشم اومد فکر کردم تو ایام امتحانات بی خیال خوشمل خانوم ما شدی نه بابا ای ول دست خوش پسر نگاااااااا سعیده بعضیااااااااا حال ما رو میفهمم ولی تو نمی فهمی پاتو کردی تو یه کفش میگی نه که نه بابا خب مخم نمی کشه دیگه بخونم میشه هی فاز منفی به ادم ندی بابا بعدشم که منو بهاره جبران میکنیم بیا این دمه اخری یه حالی بهمون بده ببین من به دلم برآب شده این مش نظام امسال نیست باشه هم اون با من نمیفهمه باما خوفه میدونی که همیشه تحقیقا سره فرصت داده شده راضی از ما خیلی نرم با مارفتار میکنه بیا این دمه آخری ناز نکنه بابا نازتو ببره به آق .......... ببین دهنمو وااا میکنیاااااا یه چیزیاااااااا بگم که دیکه نتونم جبرانش کنم ببین قول میدم فقط همین یه بار باشه دیگه تکرار نشه از این به بعد بشینم خودم درسمو بخونم قوله قول بابا بهاره بیچاره فشار مشار نمونده براش بگو میرسونی تا این بچه رو خوشحال کنم پس قرارمون امشب خونت میام جواب بگیرم نا امیدم نکنیاااااا

بوس بوووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااام

برو بابا من دیگه پشت دستمو داغ کردم به شما ها هیچ کمک رسانی نکنم میخوام صد سال جبران نکنی یه اعتبار دوتمونی میدی فکر میکنی چیکار میکنی میدونی اگه گیر بی اوفتم چی به روزم میاد از همون بچگی تو بهاره یاد گرفتید موقع امتحانات تنبلی کنید که چه من بهتون میرسونم ولی نه خوشمل خانوم امسال دیگه خبری نیست بیشن مثل بچه آدم درستو وخون من اصلا این مش نظامو که میبینم هاااا فشارم می اوفته دیگه چه برسه که مچمو بگیره دیگه باید فاتحمو بخونی حالیتهههههههه

هااااااااااان ببینم واسه چی خود خودتو مهمون دعوتم میکنی هااااااان مگه من ننتم که هر شب پا میشی میای رو سره من خراب میشی گناه کردم آقامون با آقات رفیقههههههههههه ای گل بگیرن تو آقاتوووووووووووو ببین خاطره این فیلمه هس قطره ای عبرت همون فیلم ترکیه ای رو میگم واس تو نشون میدنااااااااا نگا کن عبرت بگیر اینکارو اخر عاقبت خوشی نداره بنده بچه مثبت باقی میمونم قابل توجه بعضیااااااااااااااا میدونم که خودش گرف مطلبووووووووو تا دیروز باهاش کل کل میکردهااااااا الان میگه یه بنده خدا رو خوشحال کن دیگه نمیگه اگه گیر بی اوفتی چه به روزت میااااااااااااد والاااااااااااااااااااااا

مازرونی یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://mazendroni.blogfa.com

اشتیاقى کـــه به دیـــــدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گِل شود و گُل شکفد از گِل من
تــا ابد مهــــــر تو بیرون نرود از دل من

بهاره یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام

اومدم بگم امشب منم هستماااااااااااااااااااااااااا

سلااااااااااااااام

روتو برم بابا رو که نیس سنگ پای قزوینه والااااااااااااااااااااااااااااااااا

تشریف بیارن در خدمتون هستم یه حالی ازتون بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد