اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

سال نو مبارک

    سال نو میشود زمین نفسی دوباره میکشد برگ ها به رنگ در می ایند وگلها لبخند میزنند


   وپرنده های خسته بر میگردنند ودر این رویش سبز دوباره.......من.....تو......ما.....کجاایستاده ایم


  سهم ما چیست؟.....نقش ما چیست؟......پیوند مادر دوباره شدن با کیست؟


  زمین سلامت میکنیم وابرها درودتان بادو......سال نو مبارک......




         اگر چه یادمان میرود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا راشکر که نوروزهرسال


         این فکر را به یادمان می اورد پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق  کند 



                                   پیشاپیش سال نو را به همه دوستای عزیزم


                                  تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشین



                                                  عیدتون مبارک

نظرات 15 + ارسال نظر
شبگرد تنها ! یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

سلام...

خدایا !
آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من !!

بازم شبگرد تنها !

مصطفی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://dastinevis.blogfa.com

سلام...
اولا سال نو شما مبارک <3
ثانیا مهم عید نیست که ما دنبال کی و کجا وایستادن هستیم
ثانیا من که گفتم فقط برای بایگانی مینویسم نه چیز دیگه :)
ایشالله هر روزتون عید باشه :)

پسر پارسی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام عزیز.باور کن اگه لازم باشه روزی ده بار هم بیام میام.مرسی خبرم کردین.سال جدید رو هم بهتون تبریک میگم و امیدوارم سال نود براتون سال خوبی بوده باشه و سال نود و یک هم انشاا.. سال رسیدن به ارزوهای قشنگتون.

حامد HmD دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

نفس باد صبا * عشقی از جنس طلا * دوری و دفع بلا * یاری از سوی خدا * همه تقدیم شما .
عیدتون مبارک

سلام حامد جان

رسی گلم از اینکه اومدی عیدتو هم مبارک

کجا بودی بابا دلتنگت بودم

دریا دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

وقتی که جواب سلامو میدی یا بهم یه لبخند کوچولو میزنی، بهترین احساس دنیا رو دارم... چون بخاطر یک لحظه ام که شده در ذهن تو بودم...
عیدتون مبارک

ثریا دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://serina.blogsky.com

سلام عزیزم...
عیدت پیشاپیش مبارک..
ایشالاه امسال واست پر شادی باشه و لبخند از لبات محو نشه..
منم آپم..

دریا سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

آرزو دارم روزهایی که پیش رو دارید آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید.

سال نو مبارک

دریا سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

آرزو دارم روزهایی که پیش رو دارید آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید.

سال نو مبارک

خاطره سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام سلام

مرغ و خروس و اردک عید شما مبارک

خوبی سعیده جان عیدت مبارک شرمنده دیر اومدم فرصت نشد

از طرف من به دوستات عیدو تبریک بگو سال خوبی رو براشو

ارزومندم اخ گفتم ارزو یاده یه کی افتادم..............

گرفتی که سعیده ............

خب دیگه مواظب خودت باش

بوووووووووووووووووس

سلام

خاطره جان مرسی گلم عید تو هم مبارک باشه

بابا این دفعه هم گیر دادی به این یکی تو اصلا دروس بشو نیستیااااااااااااااا

تو هم مواظب خودت باش

بووووووووووووووس

بهار سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام سلام

خوبی سعیده جان عیدتم مبارک خانومی سال خوبی داشته باشی

امیدوارم که همیشه لبخند رو لپات باشه

از طرف منم به دوستات عیدو تبریک بگو سال خوبی داشته باشن

مواظب و مراقب خودت باش

بوووووووووووووووس

سلام بهار جان


عیدتو هم مبارک عزیزم سال خوبی داشته باشی گلم

مرسی که اومدی

تو هم مراقب خودت باش

بووووووووووووووس

پسر پارسی سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام عزیزم.مرسی،عید شما هم مبارک عزیز.انشاا.. سال جدید سال رسیدن به ارزوهای قشنگت باشه

حامد HmD چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

سعیده جان من سیستمم بهم پیچیده ُ اینه که نمیتونم از اون طریق بیام(!) فقط میتونم اینجا بهت نظر بدم. خب ظاهرا بعضیا حسابی آمار بکس رو دارن. هی به این محراب کله (سانسور) گفتم از این اشتباها نکن. بنده خدا دستشم از این دنیا(دنیای مجازی) کوتاهه نمیتونه بیاد اینجا نظر بده. و در آخر این جمله رو به تو خاطره خانوم و همه ی دوستان تقدیم میکنم :
حالوز نجه دی ؟ نه قشنگ کوندی !بوگون نوروز بایرامی دیر .
من سیزین ساغلیغیزی ایستیرم .
ترکی دیلی بیر قدر .
خداحافظ عزیز دوستیم.منیم سلامیمی اولارا یتیرون.
خوشویان گلیر؟

سلام حامد جانم

بابا ای ول بهترین عیدی بود که بهم دادی اصلا فکرشو نمیکردم که بلد

باشی مرسی گلم خیلی خوشحال شدم راستی اونور میتونی پیاممو بخونی یا کلا قاطی کردی

مطمنم خاطره این بخونی کلی ذوق میکنه این بهترین عیدی بود که به من

ودوستام هدیه دادی حالا منم یه عیدی به تو میدم ........

گوزل اینسانلار گوزل گونلرده یادا دوشلر بایرامز ایشقلی اولسون ........

اجی منیم شیرین سنین شادلخ سنین نیسکل منیم دنیا سنین سنده منیم

مرسی حامد گلم خیلیییییییییییییییییی خوشحال شدم الان به خاطره میگم بیاد بخونه........

مواظب خودت باشم گلکم به محراب هم سلام منو برسون

بهنوش پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام عزیزم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی به به اق حامدو ببین از کی تا حالا ترکی یاد کرفته؟ میکم حتمن دوست دختر ترک داره نمیدونستیما هههههه

سلام ابجی خانوم خوبی

اره بابا حتما داره نمی خواد ما بدونیم حلا امارو میگیرم بهت میدم

با من در تماس باش عیدتم مبارک

خاطره جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام سلام ببخشید دیر کردم شرمنده به خدا این مهمون بازی

فرصت نمیده که .....واقعا این اقا حامده سعیده بابا ای ول چقد

خوب بلده هااااااا انگاری خوده اذریه بابا دست مریزاااااااااااا....

سعیده میگفت ناقلایی هاااا من باور نمیکردم حالا داشته باش اینو

باشدان باشا گوزدن قاشا داغدان داشا ایاغدان باشا نوکرم سن

تک یولداشا .............


راستی میگم سعیده چرا از اقا محراب خبری نیست اصلا

نمی یاد بهت سر بزنه بسوزه پدر عاشقی اصلا فرصت نمیده

که میفهمم


خب دیگه برم مواظب خودت باش اهااااان سعیده من خفت

میکنم بگم ابروتو ببرم

حالا میرم دفعه بعد میام میگم.........

سلام خاطره جان

اره بابا خودشه شک نکن خوده ناکسه خبر نداشتیم بابا

چرا بابا محرابم اومده تو پسته قبلی نظره داده ولی یه خورده دیر میاد دیگه گرفتاره کارشه حتما گیر نده تو رو خدا میاااااااااااااااااد


چی کار کردم بابا اهااااااااااااااان نه نگووووووووووووو بده باباااااااااااااااااا

حامد HmD شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

ممنون از اینکه اینقد ب من لطف دارید . امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید. منم قراره فردا با دوستام برم شمال. احتمالا محرابم با ما میاد.
خداحافظ دوستای گلم تا بعد تعطیلات !!!

سلام

به به خوش بگذره جای ما رو هم خالی کنید سفر خوبی داشته باشید

بابا محراب چه جوری دلش میاد اونو تنها بذاره خودش بره سفر من بودم

خفش میکردم

نگا نیومده یه خداحافظی بکنه مگه دستم بهش نرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد